ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Σήμερα γιορτάζω!! ΧΡΟΝΙΑ μου ΠΟΛΛΑ λοιπόν!!!

Σήμερα έχω τη γιορτή μουουου!!!! Με λένε Ιωάννα γιορτάζω και το χαίρομαι. Είπα λοιπόν να σας κεράσω και να γιορτάσω μαζί σας!! και εύχομαι να περάσουμε πολλές γιορτές ακόμα παρέα...Έστω κι έτσι.Σήμερα- Γιορτάζει η μισή Ελλάδα. Γιάννης, Ιωάννα, Γιάννα, Γιαννάκης Όπως λένε,Σπίτι χωρίς Γιάννη Προκόπη δεν κάνει ..Ας ελπίσουμε και του χρόνου να είμαι εδώ και να σας προσφέρω πάλι τη το κέρασμα μου, να γιορτάσω μαζί σας..εδώ στο μπλοκόσπιτου μου!Χρόνια μου πολλά, λοιπόν, να χαίρομαι την ονομαστική μου εορτή και φυσικά χρόνια πολλά σε όλες τις συνονόματες! Να είμαστε γερές και ευτυχισμένες! Και αφού όπως σας είπα... πάντα βροντοφώναζα το πότε έχω γιορτή... δεν θα μπορούσα να μην το πω σε εσάς... και φυσικά να σας κεράσω! και σε full size για να είναι πιο χορταστικά!!..πάρτε ένα σοκολατάκι  ελααα..μην ντρέπεστε.!!!
Είστε όλοι καλεσμένοι. Κεραστείτε-χαρείτε-γελάστε
Σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά δώρο κέρασμα για την αγάπη σας και τη φιλία σας όλα αυτά τα χρόνια!!Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας.Ν'ανοίξουμε και μια σαμπάνια για το καλο!!!Γεμίστε τα ποτήρια και ελάτε να τσουγκρίσουμε!!!Στην υγειά σας καλοί μου φίλοι και φίλες και ότι ποθεί η καρδιά σας!

****Η ΧΑΡΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ****
Ε, τί; Μόνη μου θα το γιορτάσω;Κι αν δεν μοιραστώ μαζί σας τις χαρές από τούτο το συννεφάκι, με ποιόν θα τις μοιραστώ ..Με τους φίλους μου θα το γιορτάσω!
~!!~ Γεια μας λοιπόν ~!!!~

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured