ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Τρέχω και δε Φτάνω !!

Αυτό το καιρό τρέχω και δεν φτάνω κάτι οι προετοιμασίες για να φύγω για το νησί κάτι τα προσωπικά μου είμαι σε μια τρελή κατάσταση αλλά αυτό που λέμε ωραία τρέλα μπήκε και η άνοιξη μέσα μου δεν θέλω και πολύ εγώ είναι ωραία αίσθηση τσίτα η αδρεναλίνη είχα καιρό να το νιώσω τρέχω για όσα φτάνω όσα δεν φτάνω τα κάνω Παραμύθια η ακαταστασία που επικρατεί αυτό το καιρό στη Ζωή μου είναι δημιουργική έχω στο μυαλό μου ιδέες άπειρες άλλες απλές και άλλες δύσκολες, άλλες χρήσιμες και άλλες πρωτότυπες, ενώ υπάρχουν και αυτές αμφίβολης χρησιμότητας...θα δούμε..«Ξέρετε, μια ιδέα είναι απλά μια ιδέα. Φαίνεται να υπάρχει…ένα είδος επιφοίτησης που έχεις, που ξαφνικά κάτι σαν ξαφνικές εκρήξεις φωτός, αλλά είναι πολύ μικρές και πολύ σύντομες,άλλες εξαφανίζονται άλλες αντικαθιστώνται και σκορπίζεσαι και τελικά το σημαντικό και πιο δύσκολο είναι το πως ακολουθείς μια ιδέα…ξέρω πολλούς ανθρώπους που έχουν πολύ καλύτερες ιδέες από εμένα και πολύ πιο συχνά από ο,τι εγώ, απλά τελικά δεν μπορούν να κάτσουν και να τις υλοποιήσουν. Οι ιδέες είναι λίγο υπερεκτιμημένες στην πραγματικότητα. Στην δουλειά πίσω από την ιδέα βρίσκεται όλη η ουσία.»Κοιτάζοντας πίσω υπάρχουν παγίδες για τους ανθρώπους καθώς μεγαλώνουμε. Μία είναι η νοσταλγία,το σίγουρο η πεπατημένη οδός και η άλλη είναι το σήμερα που ζούμε Ανάμεσα στην τρέλα και το χάος, εκεί είναι η μαγκιά να παντρέψεις το σήμερα με το χτες και τα τύμπανα θα χτυπήσουν χαρμόσυνα .Οι δημιουργικοί άνθρωποι είναι διαφορετικοί. Απλά έτσι είναι. Υπάρχει κάτι γοητευτικό, κάτι αλλιώτικο στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τον κόσμο. Δρουν και αντιδρούν τις περισσότερες φορές με εντελώς λάθος τρόπο από αυτόν που προστάζει η κοινή λογική..Πιστεύω ότι η δημιουργική διαδικασία είναι μια εκστατική διαδικασία από μόνη της Να είσαι περίεργος για ό,τι συμβαίνει γύρω σου και να μαθαίνεις νέα πράγματα, .Ανοιχτός σε καινούριες ιδέες ανθρώπους αλλαγές open minde γενικά ..και όλα μπορούν να συμβούν !! 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured