ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΓΜΤ~ την ανάρτησή μου μέσα~~


Ως άνθρωπος με απασχολεί να ζω στο σήμερα, όσο το δυνατόν καλύτερα, αναλαμβάνοντας και τις υποχρεώσεις οτι αυτό συνεπάγεται ώστε να μην λειτουργώ εις βάρος των συνανθρώπων μου, Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν κακό, σπέρνουν μίσος, πόνο και θλίψη ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ...Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν (ή είναι τόσο ηλίθιοι που δεν καταλαβαίνουν) τη ζημιά που κάνουν σε όσους τους ακούν και τους υπολογίζουν...Υπάρχουν άνθρωποι που ενώ σφάζουν, ταυτόχρονα βουτηγμένοι σε άλλων αίμα, φωνάζουν αθώα "εγώ εγκληματίας, ποτέ ... άλλοι είναι, όχι εγώ". ..Υπάρχουν άνθρωποι που περιγράφουν αυτή τη σφαγή σαν λουλουδάτο τοπίο, παρομοιώσεις μεταφορές σε λογοτεχνικά κείμενα και κάποιοι άλλοι τους χειροκροτούν. Μπράβο. Αυτά που συμβαίνουν στο Ελλάντα , δεν τα χωράει ανθρώπου νους…δεν τα αντέχω ..Κάτι που μου κάνει εντύπωση στη σημερινή Ελλάδαρα μας είναι η απόλυτη βεβαιότητα που έχουν οι περισσότεροι Έλληνες για την ορθότητα των απόψεών τους. Είναι εντυπωσιακό γιατί η απόλυτη βεβαιότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό των ηλιθίων. Εμείς τα ξέρουμε όλα, ο καθένας ξεχωριστά και όπως τον συμφέρει. Θεωρίες, απόψεις,αμπελοφιλοσοφίες, διαδηλώσεις, συγκεντρώσεις και τι; Το ερώτημα όμως είναι άλλο: ΕΣΥ. τι έκανες σήμερα για να αλλάξει αυτός ο κόσμος; Μη μου πεις για διαδηλώσεις, απεργίες, θεωρίες, ψήφο και άλλα. Αυτά μου τα ξανάπες. Τίποτα.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ Αυτό έχουμε
πετύχει. Ένα μεγάλο τίποτα…Η πλειοψηφία του κόσμου σε όλο το κόσμο θέλει καπιταλισμό. Θέλει καταναλωτισμό. Όσοι δεν πιστεύουμε σε αυτό αποτύχαμε… Είμαστε Ο πιο κακομαθημένος λαός του κόσμου και τώρα τραβάει την τελευταία ζεμπεκιά για την άβυσσο... Κάηκαν τα πάντα γύρω μας...και μείς μαζί τους. Καμμένοι και μείς, πολύ καιρό τώρα, για ακόμα μια φορά γι αυτό λοιπόν έχω να πω Όταν πραγματικά ξυπνήσεις! Ξύπνα το πρωί, «βάρα» προσοχές, γίνε καλός πολίτης μιας ανέντιμης χώρας. Βάλε ξυπνητήρι να ταράζεις τα όνειρά σου αρκεί να είσαι στην ώρα σου απέναντι σε κάθε υποχρέωση του καθένα που ορίζει τις δικές σου ανάγκες. Θυμήσου απλά ότι οι τάφοι δεν έχουν κομοδίνα για να βάλεις το ξυπνητήρι που σου επέβαλλαν εν ζωή… και Τρία πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ στο ένα τελειώνει η κλωστή και λέει Game Over. Φεύγω γιατί έχω πολύ θυμό…Αναρχική σκέψη φίλοι μου θέλει αυτή η χώρα για να επιβιώσεις Φρικιά στη Χώρα των Θραυσμάτων anyway .. Αφιερωμένο σε σας~~Σιγά μην κλάψω !!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured