ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καλό καλοκαίρι από την όμορφη Τήνο !!


Ήρθα να σας πω μια καλησπέρα από την όμορφη Τήνο …Είμαι πολύ απασχολημένη αυτήν την εποχή πνίγομαι ξεκινά η σαιζόν και τρέχω να προλάβω σε αυτά που πρέπει, σε αυτά που μπορώ, σε αυτά που θέλω.. ξέρω ότι Πάει αρκετός καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση δεν έχω internet ακόμα κλέβω οπού βρω από την κούραση έχει σταματήσει το μυαλό μου αλλά με αποζημιώνει η ομορφιά του νησιού οι άνθρωποι που με καλωσόρισαν και με έκαναν να αισθάνομαι σαν να μην έλειψα ποτέ όλα τόσο οικεία και γνώριμα ταυτόχρονα τελικά είμαι σπίτι μου ..είμαι ανανεωμένη με άκρως καλοκαιρινή διάθεση θα είμαι εδώ τριγύρω για να τα λέμε οπότε μπορώ Προέχει η δουλειά…και τα ευρα η κινητήριος δύναμη για επιβίωση ..δεν ξέρω πότε θα τα ξαναπούμε οπότε βρω χρόνο θα είμαι εδώ ..Σας εύχομαι κάθε ημέρα σας να είναι υπέροχη και κάθε νύχτα με παραμυθένια όνειρα. Καλό καλοκαίρι καλή αντάμωση από την όμορφη Τήνο μας σας περιμένω να τα πούμε !!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured