ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

'Όραμα και Πίστη !!




Εδώ σε αυτή την μικρή γωνιά,στη μέση του πουθενά ξετυλίγω κάθε τι από εμένα και τυλίγω την κλωστή μου σε όποιον αρέσκεται να με βρίσκει εδώ στο κόσμο μου ..Κάθε φορά που ο χρόνος σταματά αυτή η γωνιά γεμίζει,πλημμυρίζει άλλες σκέψεις,μακρινές άλλες τωρινές χρώματα αρώματα ανακατεύονται γλυκά και κόσμος γύρω μου πολύς..'Αλλοι διαβαίνουν μπροστά μου βιάζονται να ζήσουν το τώρα σε αυτά που έρχονται άλλοι απο το παρελθόν σέρνουν κουρασμένα τα βήματα τους αδιάφορα .. Μερικοί εκπλήσσονται πως τίποτε δεν γνωρίζουν.. Απαίδευτος νους flat μια ευθεία γραμμή σαν καρδιογράφημα που μια ψυχή έλαβε τέλος ..Ένας,δυο μονάχα..με κάνουν να χαμογελώ και να συνεχίζω...πλάι στο απέραντο γαλάζιο ..Και ενώ είμαι μόνη μέσα μου βρίσκουν τον εαυτό τους πολλοί μα τρομάζουν και αυτοί σιωπηλά και φεύγουν.. γιατί θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία Μυστήρια γωνιά η άκρη της ψυχής μας εκεί κουρνιάζω και οραματίζομαι αυτά που θέλω και όχι δεν συνωμοτεί το σύμπαν απλά έχω πίστη και όλα έρχονται εν καιρό !! 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured