ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Το να με Υποτιμούν με ξεπερνάει ..σε αυτή τη ζωή !!

Αργεί το καλοκαίρι και ανησυχώ ακόμα και αυτό διαπραγματεύεται να μείνει η να φύγει αναποφάσιστο μια αβεβαιότητα πλανάται παντού όλα κινούνται γύρω μου σε slow motion!!  ..φταίει ο καιρός η πολιτική κατάσταση η προπαγάνδα που γίνεται από τα πρακτορεία εξωτερικού φταίει το ότι κοιμόμαστε και περιμένουμε τη δόση πείνας να μας πετάξουν οι Γερμανοί για να βγάλουμε ακόμα ένα μήνα απλά για να φυτοζωούμε και αφήνουμε τον τουρισμό ανεκμετάλλευτο τον μοναδικό υγιή τομέα που φέρνει λεφτά στη χωρά μας να γίνεται βορά στα θηρία των μεγαλοκαρχαριών για να μας κατασπαράξουν τσάμπα για ένα κομμάτι ψωμί~~ ειλικρινά δεν ξέρω και με θλίβει όλη αυτή η απραξία εγώ βλέπω μια κυβέρνηση που σέρνεται στα χνάρια των προηγουμένων με σθεναρές αντιστάσεις τόσο όσο να μας κοιμίσουν και αυτοί !! Δηλώνω απογοητευμένη εγώ που δεν ανήκα ποτέ πουθενά και ψήφισα αυτό το λίγο από το τίποτα και τα λέω όλα αυτά γιατί έχω βγάλει από τη ζωή μου τη λέξη ΑΝΗΚΩ από την ώρα που γεννήθηκα δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου δεν ανήκει πουθενά κάνεις σε κανέναν αυτό είναι το moto μου στη ζωή. Δεν Ανήκω σε κανένα κόμμα σε καμία κυβέρνηση σε κανένα θεό απλά δίνω ευκαιρίες στους ανθρώπους και σε αυτούς που κυβερνούν αυτό τον τόπο.. εξαιρούνται οι υπέρτατες δυνάμεις ότι δεν κατανοώ και με ξεπερνάει εκεί κάνω Respect ..και οι ευκαιρίες δίνονται Άπαξ και όλοι κρινόμαστε από το έργο μας και είμαστε τόσο κουρασμένοι οι Έλληνες από όλα αυτά τα απανωτά χτυπήματα που δεν έχουμε κουράγιο και υπομονή την εξάντλησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις Αρνούμαι να έρχεται ο Ελβετός Γερμανός Άγγλος με ταξιδιωτικές οδηγίες από τη χώρα του ότι οι Έλληνες δεν έχουν λεφτά στα ΑΤΜ να με λυπάται να ψάχνει στα νησιά με το μαγιό του για την κρίση να θέλει να με φωτογραφήσει σαν να είμαι ένα παράξενο είδος προς εξαφανίσει για το National Geographic: Αρνούμαι να με υποτιμά να με λυπάται θέλω την υπερηφάνεια μου πίσω γι αυτό ψήφισα Mrs. Tsipras and Mrs. Baroufakis So..Επειδή δεύτερη ζωή δεν έχω τα θέλω όλα τώρα !! και ότι βρέξει ας κατεβάσει αλώστε τώρα πια ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται και τα λέω όλα αυτά εγώ ο μέσος κουρασμένος Έλληνας πολίτης που είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου !!!..για πόσο ακόμα δεν ξέρω …



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured