ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Πες μου Καλημέρα..!!

 Μια καλημέρα της ζωής... Μια καλημέρα είν' αυτή Πες τη κι ας πέσει χάμω... Καλημέρα με αισιοδοξία και χαμόγελο καλή διάθεση Χαμογελάστε και ξεκινήστε γεμάτη αυτοπεποίθηση για να “αδράξετε την ημέρα”! και πείτε στον εαυτό σας ότι όλα είναι υπό έλεγχο! Κάνω Ένα ζεστό καφεδάκι και το πρωινό ξύπνημα γίνεται γλυκιά προσδοκία για μια καινούργια εμπειρία μέσα στη μέρα που ξεκινά . Προγραμματίζω και συνεχίζω να ονειρεύομαι με τα μάτια ανοιχτά , καμιά φορά είμαι ακόμη επηρεασμένη από το ταξίδι μου στα όνειρα της νύχτας αλλά σύντομα η γλυκια  μυρωδιά και γεύση του καφέ με παίρνει μακριά σ΄αυτά που θα γίνουν σήμερα , ούτε εχθές ούτε αύριο αλλά σήμερα .και είμαι διατεθειμένη να αρπάξω τη μέρα από τα μαλλιά γιατί Η μέρα είναι μικρή και τα σχέδια μεγάλα! και πάμε να πιάσουμε τη Στιγμή!!!! ..Χαμογελάστε και... κλείστε της τρυφερά το μάτι... Να περάσετε όμορφα. Ότι κι αν κάνετε !! .Να έχετε μια όμορφη μέρα. φιλοι  μου ... ♥


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured