ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Πάμε να Σώσουμε τη μέρα σήμερα !!




Καλημέρα ,καλημέρα αυτό προσδοκώ τουλάχιστον. Να είναι μια όμορφη μέρα~ ξέρω όλα τα γνωστά κλισέ τύπου στο χέρι μας είναι να φτιάξουμε τη μέρα μας εσύ έχεις τα πινέλα ζωγράφισε τη μην αφήσεις κανένα να στη χαλάσει μπλα μπλα κατά καιρούς και εγώ τα έγραφα τότε τα πίστευα … τώρα? Όχι σήμερα τουλάχιστον αύριο ? ίσως δεν ξέρω όσο για τη μέρα θα δείξει !! Αυτό που όλοι μέσα από έτοιμες ατάκες δείχνουν τόσο ισορροπημένοι μέσα στη ζωή τους πολύ μου τη σπάει .. 
Κάθε διαφημιστικό μήνυμα κάθε ανάρτηση στο ψεύτικο κόσμο μας του ΦΒ μας λέει πως θα μεταμορφωθεί η ζωή μας, από τον ντολαδοπαρασκευαστη μέχρι την τάδε ψυχολόγο που μας προτείνει tips να είμαστε ευτυχισμένοι και αυτή μπορεί να έχει μια ζωή μπάχαλο από πίσω αλλά τι να τα κάνει τα πτυχία να τα σκίσει? Ξόδεψαν λεφτά οι γονείς πρέπει να τα δικαιολογήσει και αυτή η μάστιγα το Διαδίκτυο από τα ψεύτικα προφίλ τις δανεικές ζωές τις δήθεν αγάπες όλα γύρω μας Τίποτα δεν είναι αληθινό είναι φαινομενικά και δήθεν και τα «αυτονόητα » τα κάναμε σπουδαία για μια ζωή που τη ζούμε όπως μας λένε : «Τυχαίο;» δεν νομίζω γι αυτό και εγώ δεν γουστάρω την αποδοχή των άλλων ..κάνω αυτό που μ΄αρεσει ξέρω την αξία μου τις αδυναμίες μου την ανάγκες μου έχω αποδεχτεί ότι είμαι τρωτή και ευάλωτη και αυτό είναι ελευθερία από το φόβο αλλά με υγιείς ορούς .. Διαλέγω τους ανθρώπους εκείνους που κέρδισαν το δικαίωμα να είμαι όσο πιο αυθεντική μπορώ για να τους αποκαλυφθώ να με δουν, να με ακούσουν, να με νιώσουν ...
Το προσωπικό ήθος, για μένα αξία ανεκτίμητη μεγαλώνοντας μπορεί να Χάνουμε σε εξωτερική εμφάνιση, κερδίζουμε όμως σε αντοχή, σε ψυχραιμία, σε δύναμη, σε ευθυκρισία ..Οπότε η επίνευση, είναι ευχάριστη, όχι ότι δεν κάνω τα ιδιά λάθη που έκανα στη νιότη μου όπως .. Επαγγελματικά άγχη, η ζούγκλα του έρωτα, φόβοι άδικου και πρόωρου τέλους, συμβιβασμοί, άγνοια, εκμετάλλευση στην εργασία, λανθασμένες επιλογές, γκάφες, αυταπάτες και βλακείες… Όλα αυτά είναι γοητευτικά μας κρατάνε ζωντανούς αλώστε ..Αυτό είναι το περιεχόμενο της νιότης .. Το μόνο που κάνεις δεν χορταίνει είναι το μερίδιό του στη ζωή...το μόνο σίγουρο την καλημέρα μου και σήμερα και όλα καλά θα πάνε .. Πάμε να σώσουμε τη μέρα με πείσμα και ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ .


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured