ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Πόσο μάγκας είσαι στη μέτρια ζωή σου ?


Πολύ πολύ καλημέρα σας  ..Εντάξει δεν είναι ακόμα πρωί αλλά για μένα η μέρα χωρίζεται σε πρωί και βράδυ μαντέψτε το αγαπημένο μου είναι το βράδυ όποτε για μένα τώρα είναι πρωί ακόμα !!
Δεν είμαι εδώ με souper douper Ουαου !! Διάθεση μην περιμένετε να φτιάξω τη δική σας so and so θα έλεγα μετρια και αυτά δικά μας είναι εμείς τα επιδιώκουμε και τα κρατάμε στη ζωή μας για διαφόρους λογούς ο καθένας μας βολεύουν κλείνουν τρύπες άλλες μικρές άλλες μεγάλες άλλες δεν κλείνουν καθόλου και τα μετρία πολλαπλασιάζονται στη ζωή μας σαν κατσαρίδες γίνονται ανθεκτικές στα εκάστοτε αισθήματα που κουβαλάμε έρχεται η άτιμη η συνηθεία και εδραιώνεται σαν στρώση στο πετσί μας αράζουμε νοιώθουμε μέτριοι και λίγοι παραιτήσει να διεκδικείς να ανεβάζεις τον πήχη εκεί που θες αφήνεις τα γεγονότα να σε πηγαίνουν και εσύ κομπάρσος παίζεις άθελα σου ένα ρολό που σου έδωσαν νομίζοντας πως είναι επιλογή σου …τι σας λέω πρωί πρωί ..
Κι όμως για κάποιους μιλώ στην κάρδια τους συμπάσχουν και κατανοούν το νόημα που αιωρείται !! χαίρομαι για σας που κάπου μέσα σας ξύπναν οι δαίμονες και ακούτε τις αλήθειες του δεν τον κοιμίζετε!! Ολοι έχουμε δαίμονες που μας κυνηγούν από κάποιους έχω απενεχοποιηθεί από κάποιους άλλους πάλι όχι αυτός που θα μου πάρει χρόνο να αποδεχτώ να τον σκοτώσω η να τον αγαπήσω είναι αυτός του θανάτου προς το πάρων τον Αγνοώ έχω άλλους δράκους να σκοτώσω !! τώρα θα μου πείτε δεν θέλω τη μετριότητα στη ζωή μου δες γύρω σου τι κάνεις?και θα δεις την απάντηση .. Ζούμε χλιαρά. Απλώς ζούμε. Ζούμε χωρίς όρεξη. Δουλεύουμε, διασκεδάζουμε, χαιρόμαστε, λυπούμαστε, μισούμε, αγαπάμε, ερωτευόμαστε, ανόρεκτα. Χλιαρά ! Δεν αφήνουμε τη στιγμή να μας παρασύρει. Δεν ζούμε ολοκληρωμένα, έντονα, Σταματούμε την ροή της ζωής και λιμνάζουν τα νερά μας και γίνεται βούρκος. Και άντε να ξεφύγει κανείς από αυτόν.

Ακόμα και αν τα καταφέρει θα κουβαλά λάσπες ξεραμένες στην ζωή του ..Πιστεύω σε αυτή τη γαμημένη στιγμή όμως Για να αφεθώ πρέπει να παραδοθώ Να πάψω να φέρνω νοητικές αντιστάσεις. Να σταματήσω να επιδιώκω η έκβαση των γεγονότων να γίνεται σύμφωνα με τις δικές μου προσδοκίες. Να αποδεχτώ πλήρως ότι η συγκεκριμένη στιγμή μου φέρνει. Να χαθώ μέσα στην εσωτερική μου σιωπή. Να εξατμιστώ και να γίνω ένα με την Ύπαρξη μου .. Να ξαναβρώ αυτό το κομμάτι που απουσιάζει. Το μεγαλύτερο και πιο όμορφο κομμάτι του εαυτού μου. Δε ξέρω πως περιγράφεται με λόγια … Αστo καλύτερα ..Σταματώ Εδώ φόρτωσα πάλι μην σας χαλάσω τη μέρα !! Επιστρέφω στη μετριότητα μου !!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured