ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ





ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 


Μου λείπουν όλοι στην Ελλάδα.μου λείπει η μάνα μου,μου λείπουν οι φίλοι μου, μου λείπει το αυτοκίνητο μου.. αλλά εδώ έχει δουλειά..κι είναι κάτι βράδια που θέλω την κολλητή μου να πάμε για μπύρα στην παραλία μας... 
και τελικά παλεύουμε με το skype!.. καταραμένη ξενιτειαααααα... 
θέλω να γυρισωωωωωωωωωωωωω 

Η κόρη μου μένει στο εξωτερικό στο Hong-kong {Εργασιακό θύμα } και ως ξένη στη χώρα που βρίσκεται χαίρομαι που αύριο το πρωί θα ξυπνήσει χωρίς το φόβο στο σβέρκο της....Μακάρι όλοι αυτοί που ταυτίστηκαν με την άκρα δεξιά να μη βρεθούν ποτέ στην αντίπερα όχθη...
Εύχομαι ολόψυχα να ζήσουν για πάντα μακάριοι με την ψευδαίσθηση, ότι για όλα φταίνε οι " 'αλλοι "....
Η είσοδος της Χρυσή  Αύγη στη βουλή, ήταν για μένα η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Αγαπητοί συνέλληνες, ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ! Αν δεν είχα υποχρεώσεις και ανθρώπους που βασίζονται σε εμένα, θα τα μάζευα και θα έφευγα αύριο κιόλας!


Ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα.
Ντρέπομαι για τη χώρα μου.
Ντρέπομαι για τους πολιτικούς.
Ντρέπομαι για όλους εμάς που όλοι φέρουμε μερίδιο ευθύνης για τη σημερινή κατάσταση.
Ντρέπομαι για όλον τον νέο κόσμο που δεν έχει ελπίδες,όνειρα,χαμόγελα,
αισιοδοξία,που δεν ζει την ηλικία και τη ζωή του όπως θα έπρεπε να την ζει.

Περισσότερο όμως ντρέπομαι για όλους τους Έλληνες που ψήφισαν Χρυσή Αυγή
όλα υπερ τους λειτούγρησαν, και ο αποκλεισμός απο τα ΜΜΕ και η φασαρία με το μεταναστευτικό...και όλα...λες και φταίνε οι μετανάστες που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.. ή κάτι ακόμα πιο σημαντικό... πριν μιλήσουμε εμείς οι Έλληνες για μεταναστευτικό και ρατσισμό ας κοιτάξουμε λίγο πίσω μας να δούμε πως υπάρχουν έλληνες σε όλα τα σημεία της γης επειδή ακριβώς έφυγαν απο την ελλάδα ως μετανάστες..υπάρχει εκτός ελλάδας άλλη μία ελλάδα επειδή ακριβώς μεταναστεύσαμε!!!!!!!!!!!
αλλά είπαμε..ξεχνάμε 

Αυτοί δεν είναι Έλληνες.Αν ήταν, όπως διαλαλούν με τόσο πάθος, θα γνώριζαν την ιστορία μας,τους αγώνες μας,τους προγόνους μας που με τα δημοκρατικά και αγωνιστικά "πιστεύω" τους μας έκαναν μια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ σοβαρή χώρα ....(τότε...όχι τώρα όπως είμαστε).
Εύχομαι σε όλους αυτούς που ψηφίσαν Χρυσή Αυγή να πάθουν τα ίδια, και χειρότερα ακόμα,Αν τα παιδια τους βρεθουν μεταναστες σε μια ξένη χώρα
και βρεθούν στο δρόμο τους  τραμπούκοι  κατά των μεταναστών ....

Από αυτά που κάνουν ...τα καμάρια του κόμματός τους στις μειονότητες των ανθρώπων  (καθότι στους αδύναμους στρέφονται, γιατί ναι τσάμπα μάγκες δεν τα βάλανε με ανώτερους).
Ντροπή σας...Αντί να πάμε τη χώρα έστω και μισό βήμα μπροστά την πήγαμε μισό αιώνα (και βάλε) πίσω.Και συνειδητοποίησα πως δεν υπάρχει σωτηρία...

ΑΝ υπάρχει,παρακαλώ ας εμφανιστεί σύντομα πριν εξαφανιστούμε εμείς...


















ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured