ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Αυτό Ήταν.. !!!

Ο Πόλεμος έλαβε Τέλος....The End ..τέλειωσε η μάχη με το καλοκαίρι και τώρα παίρνουμε ανάσες όπως όλες οι μάχες έχει και θύματα και κάνεις απολογισμό τη έχασες τι κέρδισες ήταν μια δύσκολη χρονιά στα τέσσερα χρόνια στο νησί ήταν η σκληρότερη μάχη που έδωσα φέτος είχε πάρα πολύ κόσμο πρώτη φορά είδα το νησι να έχει 100% πληρότητα απο Έλληνες και ξένους βοήθησε και ο καιρός είχαμε όλο το καλοκαίρι πολύ καλό καιρό ο Αίολος μας άφησε να δουλέψουμε φέτος μας λυπήθηκε...Ελπίζω και Εύχομαι αυτή η ανοδική πορεία στο νησί να συνεχίσει να υπάρχει και του χρόνου για καλό όλων μας φυσικά μιλάμε για την Τήνο που εξαρτόμαστε απόλυτα απο τον καιρό τα μελτέμια Η φετινή σαιζόν για μένα ήταν μια δύσκολη χρονιά κάτω απο δύσκολες συνθήκες εργασίας ζορίστηκα πολύ δούλευα τόσες πολλές ώρες που είχε αρχίσει το πράγμα να ξεφεύγει απο τα χέρια μου θα το καταλάβατε απο την απουσία μου στο blog αλλά τώρα είμαι εδώ θα τα λέμε συχνά μου λείψατε όταν είχαν σφηνωθεί στο μυαλό μου τόσα πράγματα να σας πω και δεν είχα χρόνο (να τα τυπώσω σε μια κόλλα χαρτί) τρόπος του λέγειν anyway...Βάζουμε λοιπόν μια άνω τελεία για αυτή τη σεζόν κουρασμένη και exhausted που λέει και η φίλη μου η jackie αισθάνομαι πια έντονα οτι ήρθε η ώρα να τα μαζεύουμε και να φεύγουμε σιγά σιγά..
Τίτλοι τέλους για το καλοκαίρι λοιπόν Τέλος οι ξυπόλητες βόλτες.Τέλος  οι τσάντες γεμάτες άμμο Οι αιώρες τα τζιτζίκια Τα κουνούπια “Τέλος;”
Επιστροφή στην Αθήνα ξεκινάω απο σήμερα μετράω αντίστροφα 15 και σήμερα. Άντε καλή αντάμωση φίλοι μου θα τα λέμε συχνά τώρα Kisssss.....






ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured