ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καληνύχτα με Γκρι αποχρώσεις απο την Τήνο

Να μαστε πάλι εδώ!! Ζοχαδιασμένη απόψε με τους ανθρώπους με μένα .με το σύμπαν .. με όλα ..Αναρωτιέμαι γιατί αφήνουμε ανθρώπους να Μπαίνουν και βγαίνουν απ’ τις ζωές μας , Έρχονται, παίρνουν, αφήνουν, γυρίζουν την πλάτη και προχωρούν. Ο καθένας Παίρνει ό,τι μπορεί ο άλλος να του προσφέρει απ’ το δισάκι που κουβαλά στον ώμο του. Άλλος κουβαλά χαμόγελα κι άλλος μαχαίρια. Για κανέναν δεν μπορείς να είσαι σίγουρος και δεν θα είχε και κανένα ενδιαφέρον εάν ήσουνα. Εκεί κρύβεται η γοητεία των ανθρώπων: στην έκπληξη...Λέω πάντα την αλήθεια χωρίς φόβο και με πολύ πάθος σε αυτούς που την αντέχουν … Ανέκαθεν το μυαλό μου ήταν σε εμπόλεμη κατάσταση με την καρδιά μου…Το γράψιμο είναι ο τρόπος που βάζω τις σκέψεις μου σε σειρά…όπως απόψε όλοι κρύβουμε ένα δαίμονα μέσα μας όλοι οι άνθρωποι είμαστε ατελείς έχουμε ρωγμές ψεγάδια είμαστε γεμάτοι αντιθέσεις , Φως-σκοτάδι, Το καλό και το κακό, το άσπρο και το μαύρο, το Γιν και το Γιανγκ. βανίλια-σοκολάτα πως μου ήρθε anyway να θυμηθώ να φάω ένα παγωτό μετά!! γιατί αφήνω ανθρώπους μίζερους να μπαίνουν στη ζωή μου? Είμαι σαν μαγνήτης. Έρχονται και κολλάνε πάνω μου λατρεύω την αθώα ηλιθιότητά τους και το πως επιλέγουν να ζουν αρρωστημένες καταστάσεις βαλτωμένες ζωές φυγόπονες με αχ και βαχ που πάντα φταίνε οι άλλοι που δεν τους καταλαβαίνουν έλεος πια !! Μάλλον αγαπάω τα αλλόκοτα πλάσματα επειδή με κάνουν και δεν νιώθω μόνη…Βλέπω γύρω μου, γνωρίζω τον κόσμο κι αυτό που διαπιστώνω είναι ότι οι άνθρωποι πάντα κινούνται. Το πρόβλημα όμως είναι ότι γυρίζουν γύρω από τον εαυτό τους. Ότι πρώτον δε ξέρουν σε ποια κατεύθυνση να πάνε και ανακυκλώνονται και δεύτερον ότι γίνονται όλο και πιο πολύ ατομικιστές. Σίγουρα το να τα έχεις καλά με το εγώ σου βοηθάει το σύνολο, όμως άλλο να διορθώνεσαι κι άλλο να μάχεσαι μόνιμα τον εαυτό σου και τους άλλους για να αποδείξεις ότι αξίζεις ή ότι δεν αξίζεις…
αν σ΄αγαπάει ο άλλος σ'αγαπάει γιατί το αξίζεις είναι αυτονόητο..
Φοβάμαι αυτούς που ντύνονται με βλέμμα αθώο και σε προσκαλούν να στηρίξεις πάνω τους ελπίδες κι αγάπες. Αυτούς που είναι γεμάτοι όμορφες συμπεριφορές, καθωσπρέπει λόγια και τρόπους γαλλικούς. Το δικό τους χαστούκι τσούζει περισσότερο γιατί σου ήρθε από ‘κει που δεν το περίμενες. Οι υπόλοιποι, οι φαινομενικά μαύροι τύποι της ζωής σου σε είχαν προειδοποιήσει να φυλάς τα νώτα σου. Και πράττεις ανάλογα φυλάγεσαι ..Μα πιο πολύ απ’ όλους φοβάμαι εμένα. Εμένα που με ανακαλύπτω καθημερινά κι ανάθεμα κι αν θα με μάθω ποτέ. Το δικά μου, άσπρο / μαύρο. φοβάμαι και φυλάγομαι. Το είπα και παραπάνω ..Όλοι κρύβουμε ένα δαίμονα μέσα μας . Ακόμη κι εγώ ξέρω ότι όλο το σύμπαν με περιπαίζει με πολύ σνομπ υφάκι και εγώ κρατάω την υγρή μελαγχολία μου να την σκορπίσω στους αέρηδες τα εχω βρει με τον Αίολο κάπου στις Γκρι αποχρώσεις της Τήνου ..καλό βραδύ σε όλους μας !!με όνειρα άσπρο μαύρα που πλύθηκαν και έχουν γίνει Γκρι!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured