ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Έκαψαν την Αθήνα




Εικόνες θλίψης και ντροπής της Αθήνας κάνουν από χθες βράδυ το γύρο του κόσμου.
 Για την Αθήνα ξημέρωσε μια δύσκολη μέρα
Χθες το βράδυ στην Αθήνα οι  «κουκουλοφόροι» που δεν έχουν κανέναν σκοπό εκτός από το μίσος. Μίσος για τους μπάτσους προπαντός. Μίσος για κάθε τι που συμβολίζει την πόλη. Δεν μετέχουν πραγματικά σε καμία ιδεολογική παράδοση. Είναι «παιδιά»  χωρίς μνήμη, χωρίς παρελθόν και χωρίς όραμα για το μέλλον, εκτός από το σύνθημα: «πόλη που καίγεται λουλούδι που ανθίζει».

Αυτό το «σύνθημα» ενώνει ανθρώπους της άκρας αριστεράς και της άκρας δεξιάς, χούλιγκαν των γηπέδων
 και ανθρώπους του υποκόσμου,
Από εκεί και πέρα εάν κάτι μας έμαθε ο προηγούμενος αιώνας είναι ότι τα βάρβαρα μέσα γεννούν αναπόφευκτα έναν βάρβαρο κόσμο. Πόλη που καίγεται δεν είναι λουλούδι που ανθίζει. Είναι ο φασισμός και ο σταλινισμός που ανθίζει.
Ο ιστορικός κινηματογράφος Αττικόν γλίτωσε από τους Γερμανούς
και κάηκε από τους Έλληνες! που χτίστηκε το 1914!


Ο θυμός και η οργή μιας μάνας στο facebook

Πραγματικά χεστικα που καικε η Αθήνα!!!!!!!!!!!!
Η ασφαλιες θα τα πληρώσουν.....
Πείτε μου κ. Μαλακες.. Ναι σε εσάς το λέω... Μνημόνιο 2... Κ δεν το λέω για εμένα μόνο... Τα παιδιά μας τι θα τρώνε;; Η κόρη μου είναι 7 ετών κ στα σπλάχνα μου έχω ένα ακόμα μωρακι 5 μηνών... Γιατί παει Σχολειο το παιδι μου;;; Να μωρφωθη;; Να σπουδαση;;; Τι;;; Κ εσείς λέτε καικε η Αθήνα;;; Η κόρη μου αύριο θα με ρωτηση ΜΑΜΑ γιατί;; Τι θα πω;;; Εύχομαι σε αυτούς μέσα στην βουλή να έχουν την κατάρα μου!!! Ντροπή σας
Αυτοί έκαψαν την Αθήνα!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured