ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff



ΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΣΟΥ ΑΛΛΟΥ....ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ

Κλέβουν από μια ξανθιά το αυτοκίνητό της, κι αυτή όταν το ανακαλύπτει αρχίζει να
φωνάζει: - Βοήθεια! Βοήθεια! Μου έκλεψαν το τζιπ μου.! ...- 4 Χ 4.? ρωτάει ένας περαστικός. - Εεεεε...16...?
 
Δύο ξανθιές στο ταξί...
 
Ανέκδοτα με ξανθιές
Μπαίνουν δύο ξανθιές σε ένα ταξί.
 Ρωτάει ο ταξιτζής
- Πού πάμε;
και λέει η μία ξανθιά στην άλλη:
- Τί, θα έρθει και αυτός μαζί μας;

•Όταν ο Mark Zuckerberg έφτιαξε το facebook 
είχε ήδη ένα αίτημα φιλίας από τον Τσακ Νορις!

Τι βρήκε ο Γκράχαμ Μπελ μόλις ανακάλυψε το τηλέφωνο;
- Δύο αναπάντητες από τον Τσακ Νόρις.

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured