ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μεγαλώνοντας σαν Ελληνίδα


BE - PROUND


Εγώ έχω απογοητευτεί γιατί πίστευα ότι οι έλληνες ήμασταν υπερήφανοι σαν λαός
Και δεν θα ανεχόμασταν κανένα είδος σκλαβιάς αντίθετα έχουμε αποδεχτεί τα πάντα
Μας κάνουν ότι θέλουν και έχουμε χάσει κάθε ίχνος αξιοπρεπείας σαν λαός .
Ντροπιάζουμε τους προγονούς μας που πάλεψαν για τις ελευθερίες που είχαμε και τελικά.....
Τις χάνουμε αμαχητί μέσα σε λίγους μήνες .
Κάποτε υπερίσχυε το καλυτέρα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρα σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή τώρα προτιμάμε τα σαράντα χρόνια φυλακή αρκούμενοι στα αποφάγια που μας πετάνε .

Τώρα μέχρι να γίνουν οι εκλογές θα μας έχουν πάρει και τα σώβρακα πιστεύω ότι η μεγάλη Συμμέτοχη στις διαδηλώσεις θα τους στείλει ένα μήνυμα αλλά όταν λέω για μεγάλη συμμέτοχη εννοώ να κατέβουν 1,5 -2 εκατομμύρια πολίτες και όχι 50-60 χιλιάδες είναι διαφορετικό θα νιώσουν την δυσαρέσκεια του λάου εντονότερα...

Να πω την αλήθεια ΤΌΤΕ [σαν παιδί]δεν ένιωθα και πολύ περήφανη επειδή γεννήθηκα και μεγάλωσα στην ελλάδα. Ειδικά όταν μας κάνανε ιστορία στο σχολείο χαλιόμουν ακόμα πιο πολύ. Ίντριγκα, πονηριά, εξουσία, εξωστρακισμοί... αλλά θα μου πεις και που δεν υπήρχαν αυτά.
Αν πεις επί χούντας (όχι από σχολικά βιβλία)... μαθαίνοντας όλα αυτά μερικές φορές έλεγα καλύτερα να μην είχα γεννηθεί άνθρωπος.ναι δυστυχώς παιδί αυτής της εποχής είμαι και εγώ.. το παιδαγωγικό σύστημα απέτυχε σε πολλά μέρη..Μεγαλώνοντας κι εγώ Σε ένα σπίτι παραδοσιακό και φιλόξενο, πάντα να παρακολουθώ -{απέκτησα κρίση] έξω από τα σύνορα - μηδενίζοντας ή πολλαπλασιάζοντας τα πάντα....ισορροπώντας μεταξύ του ελάχιστου και του απεριόριστου....


ΝΑΙ , ΕΊΜΑΙ ΕΛΛΗΝΊΔΑ ΚΑΙ ΕΊΜΑΙ ΠΕΡΉΦΑΝΗ... Έχω Μίκη Θεοδωράκη έχω Ζορμπά...Έχω Γιάννη...Έχω Βαγγέλη Παπαθανασίου...¨ Έχω Νίκο Καζαντζάκη...Έχω Αριστοτέλη,Πλάτωνα,Πυθαγόρα,Όμηρο,Σοφοκλή.Αριστοφάνη, Σωκράτη,Θ.Κολοκοτρώνη,Καποδίστ¬ρια,Περικλή,Μέγα Αλέξανδρο,Ελύτη..

ΕΧΩ ΙΣΤΟΡΙΑ... http://anemoscafe.blogspot.com/2012/03/blog-post_3253.html 

Και πιο πολύ με εκνευρίζει με εξοργίζει το ότι

ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΎΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙς
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

Πως γίνεται αυτό????? ...[ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ]

Όλοι περιμένουν από τον άλλο και αν δούνε και μαζεύονται πολλοί πάνε.... Είμαστε άξιου της μοίρας μας.Δεν μας φταίει κάνει από τους πολιτικούς εμείς φταίμε...Είμαστε ευνουχισμένοι.. 

“Είμαστε περήφανοι,αλλά και εξαθλιωμένοι” 
Αν θες το συζητάμε.. Αφήστε το σχόλιο σας.....

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured