ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΟΥ & ΚΙ ΕΓΩ


Σε μια εποχή, που η τεχνολογία υπηρετεί με πολλούς τρόπους την επικοινωνία, οι άνθρωποι νιώθουμε πιο μόνοι από ποτέ, αποκομμένοι από τους γύρω μας και εκτεθειμένοι απέναντι στον εαυτό μας. 


Εμείς και το κινητό μας, εμείς και ο υπολογιστής μας, εμείς στο σύμπαν του Internet, mms, sms, e-mails. Ο κυβερνοχώρος έχει γίνει ο κολλητός μας και το κινητό μας τηλέφωνο, ζεσταίνει σε δύσκολες και μη ώρες την παλάμη μας!

Δεν ξέρω πόσο τυχαίο σας φαίνεται, ότι η κατανάλωση αντικαταθλιπτικών φαρμάκων, δεν γνώρισε ποτέ μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία, όσο στις μέρες μας. Τα στατιστικά στοιχεία, μας αποκαλύπτουν ότι στις 500.000 συνταγές όπου γράφονται αντικαταθλιπτικά, οι 1.600 αφορούν άτομα κάτω απο το 18ο έτος ηλικίας. 
Αν αυτό σας χαροποιεί, δεν είστε ο μόνος ή η μόνη που δεν έχετε παρέα γιατί ... έχετε πολλή παρέα. Κάποιες έρευνες αναφέρουν ότι ένα ποσοστό 10% του πληθυσμού ”αισθάνεται συχνά μόνο” ενώ το 67% ”αισθάνεται μερικές φορές μόνο”. Αν δεν πιστεύετε, κοιτάξτε να δείτε πόσα 0190 νούμερα γνωριμιών κυκλοφορούν και θησαυρίζουν! 

ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ...
 Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΠΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΜΑΣ
πάντα φταίνε οι άλλοι, η κακή κοινωνία, οι εποχές και οι άνθρωποι που άλλαξαν. Άλλοτε φοράμε το κουστούμι του θύματος και ανεβαίνοντας στο σανίδι της ψυχής υποδυόμαστε τον ρόλο του μεγάλου αδικημένου. Εκείνου που πάντα αδικείται,που αγαπάει αλλά δεν αγαπιέται.

Τις περισσότερες φορές η μοναξιά μας είναι ο καρπός των επιλογών μας,των ιδιορρυθμιών μας,των παραξενιών μας ,των εγωισμών μας ,των αδεξιοτήτων μας. Γενικότερα της αστοχίας μας να υπάρξουμε ως ολοκληρωμένες προσωπικότητες.

Ναι φταίω και εγώ για την μοναξιά μου.. Πολλές φορές μπορεί να φταίω μονάχα εγώ. Γιατί απομάκρυνα από κοντά μου όλους εκείνους που με είχαν πλησιάσει. Δεν άφησα να έρθουν κάποιοι άλλοι..Και εκείνοι που το θέλησαν τους εκδίωξα με τον τρόπο μου.Δεν φτάνει να λέμε ότι θέλουμε να μας αγαπάνε,πρέπει να το αντέχουμε.
 Γιατί η αγάπη είναι ζωή. Και η ζωή είναι η μέγιστη τέχνη που δυστυχώς δεν την γνωρίζουμε όλοι με επιτυχία
Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΟΥ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured