ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

shopping ή sex


Αν το δίλημμα είναι shopping ή sex η απάντηση σίγουρα είναι… 
βόλτα στα μαγαζιά για ψώνια
Παρόλο που το shopping στα χρόνια της κρίσης µοιάζει προκλητικό, οφείλω να παραδεχτώ πως εξακολουθώ να δυσκολεύοµαι να αντισταθώ σε ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα µποτάκια, σε µια επώνυµη τσάντα, ένα µπλουζάκι, ένα... "Μαζέψου", φωνάζει ο άντρας µου, "δεν βλέπεις τι γίνεται γύρω σου;" κι εγώ κατεβάζω µούτρα. "Μα ούτε ένα κραγιόν;" διαµαρτύροµαι. 
Η αλήθεια όµως είναι ότι παρόλο που… ζορίζοµαι αρκετά, ξέρω πού (περίπου) να σταµατήσω. Υπάρχουν όµως και άνθρωποι που αδυνατούν να βάλουν φρένο στις καταναλωτικές τους ορέξεις.
...Shopping therapy...τέλος
Εμεις  οι γυναίκες περνάμε ώρες ατελείωτες σε ψώνια στα καταστήματα, μπαινοβγαίνοντας από το ένα στο άλλο και δοκιμάζοντας (εκτός από ρούχα)και την υπομονή των ανδρών,Σοκ...ερευνα αποκάλυψε από το πανεπιστήμιο Westminster,
Η συναισθηματική δραστηριότητα του εγκεφάλου των γυναικών όταν έκαναν αγορές ήταν το ίδιο έντονη όσο και όταν έκαναν έρωτα

Ax! Aκριβή μου Ελλάδα ,"πήραμε τη ζωή μας λάθος¨" 
που λέει και ο ποιητής και δυστυχώς μαζί με τους Άρχοντες που μας κυβέρνησαν φταίμε και εμείς γι"αυτό
Η αύξηση των τιμών σε όλα τα είδη, σε συνδυασμό με τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις και βέβαια μη ξεχάσω τα χαράτσια, έχουν απογειώσει δραματικά την αγοραστική δύναμη των Ελλήνων η οποία έφτασε σε αρνητικά επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη .
Με τη βούλα και την υπογραφή της στατιστικής Ευρωπαικής υπηρεσίας επιβεβαιωνεται οτι η τσέπη των Ελλήνων στέγνωσε.
Να πω βέβαια οτι δεν χρειαζόταν τα επίσημα στοιχεία για να το μάθουμε 
Φίλοι μου ,με άδειες τσέπες δεν κινείται η αγορά.
Τι να τις κάνουμε τις καλές τιμές στις εκπτώσεις όταν δεν προλαβαίνουμε να καλύψουμε ούτε τις υποχρεώσεις μας?
Τι να το κάνω εκείνο το ωραίο φορεματάκι ,όταν σκέφτομαι οτι το πετρέλαιο και η ΔΕΗ μου... 
Μου άλλαξαν τα φώτα
Και σίγουρα δεν είμαι η μοναδική που σκέφτομαι έτσι...
Γι"αυτό το μόνο που μας έμεινε είναι...
 το window shopping .!!
Κοινώς ...μάτι,χάζεμα στις βιτρίνες....
Και από μάτι άλλο τίποτα..

Φάτε μάτια ψάρια..... 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured