ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Οι Σειρήνες των εκπτώσεων...


Σήμερα έλαβα ένα email από ηλεκτρονικό κατάστημα ένδυσης που με προέτρεπε να «αρπάξω το τελευταίο κομμάτι» και, παρότι η γκαρνταρόμπα μου είναι υπερπλήρης ενώ το πορτοφόλι μου σχεδόν άδειο, μπήκα στον πειρασμό να ακολουθήσω την προτροπή του. Ανάλογη είναι η ψυχολογία μας στην περίοδο των εκπτώσεων: Νιώθουμε για παράδειγμα υποχρεωμένες να αποκτήσουμε κάποια κομμάτια της φετινής σεζόν προτού εξαντληθούν, έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα καταλήξουμε με μια ντουλάπα γεμάτη με άχρηστα πράγματα. Επιλέξαμε λοιπόν από το περιοδικό Time κάποιες συμβουλές που μπορούν να μας βοηθήσουν να εκμεταλλευτούμε έξυπνα τις εκπτώσεις και να αποφύγουμε τις σπατάλες. Ειδικά φέτος, είναι πιο επιτακτική η ανάγκη να τις ακολουθήσουμε.
1. Κάντε το όπως στο σουπερμάρκετ: Πριν βγείτε για ψώνια, δημιουργήστε μια λίστα με ό,τι πραγματικά χρειάζεστε.
2. Πριν αποφασίσετε να αγοράσετε κάτι, απομακρυνθείτε για λίγο από το κατάστημα και προσπαθήστε να απαντήσετε με ειλικρίνεια στις εξής ερωτήσεις: Μήπως εκείνο το πουλόβερ σάς φαίνεται δελεαστικό γιατί το έχει βάλει στο μάτι και μια άλλη γυναίκα στο κατάστημα ή επειδή είναι το τελευταίο στο νούμερό σας; Αν ναι, το θέλετε για τους λάθος λόγους
.
3. Αναρωτηθείτε επίσης: Αν η αρχική τιμή του ήταν εκείνη της προσφοράς, θα το θέλατε και πάλι; Συχνά κάνουμε το λάθος να κρίνουμε την ποιότητα και την αισθητική ενός αγαθού βάσει της αρχικής τιμής του. Αυτό εξηγεί, για παράδειγμα, το γιατί ενώ πριν από τις εκπτώσεις είχαμε αρνηθεί να διαθέσουμε 100 ευρώ για ένα ζευγάρι παπούτσια που μας άρεσαν πολύ, τώρα αποφασίζουμε να ξοδέψουμε 150 ευρώ για ένα άλλο ζευγάρι παπούτσια, που δεν μας αρέσουν τόσο πολύ αλλά που η αρχική τιμή τους ήταν 400 ευρώ.
4. Πληρώστε με μετρητά και όχι με πιστωτική κάρτα. Οι διαφημίσεις την περίοδο των εκπτώσεων δίνουν έμφαση στα χρήματα που θα εξοικονομήσουμε αν προβούμε στην τάδε αγορά και όχι σε αυτά που θα ξοδέψουμε. Οταν όμως πληρώνουμε με μετρητά οι δαπάνες μας είναι χειροπιαστές και τις ελέγχουμε καλύτερα.
5. Τολμήστε να γυρίσετε σπίτι με άδεια τα χέρια. Η δέσμευση που νιώθουμε να αγοράσουμε κάτι, οτιδήποτε, από ένα κατάστημα που “ξεπουλάει” είναι 100% πλασματική.

ANEMOΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured