ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Όταν μεγαλώσω... θέλω να γίνω......


Όταν μεγαλώσω, δεν θέλω να γίνω μεγάλη!
Δεν θέλω να διαβάζω εφημερίδα, ούτε να βλέπω ειδήσεις.
Δεν θέλω να βλέπω ποδόσφαιρο, ούτε εκπομπές μαγειρικής.
Δεν θέλω να ψηφίζω τα ίδια και τα ίδια, ούτε να δουλεύω σε γραφείο!
Δεν θέλω να βλέπω ταινίες τρόμου, ούτε ψευτοκουλτουριάρικες αισθηματικές.
Δεν θέλω να πηγαίνω στον γιατρό, ούτε να δίνω εξετάσεις.
Δεν θέλω να παντρευτώ, ούτε να κάνω παιδιά!
Δεν θέλω να μου αρέσουνε τα αγόρια, μα ούτε και τα κορίτσια
Όταν μεγαλώσω θέλω ο Άι Βασίλης να μου φέρνει δώρα και να πηγαίνω στην παιδική χαρά
Να βλέπω τον Βασιλιά των Λιονταριών, την Άριελ και την Μουλάν.
Να ακούω τραγούδια για τα χρώματα και την Λιλιπούπολη.
Η μαμά να μου διαβάζει παραμύθια του Τριβιζά και να με κυνηγάει στην παραλία με το αντηλιακό, και ο μπαμπάς να μου παίρνει παιχνίδια και να με σκεπάζει κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ

Για να πω την αλήθεια μου δεν θέλω να μεγαλώσω. Ποτέ δεν ήθελα. 
Δεν θέλω να φορέσω τα ψηλοτάκουνά σας. 
Δεν θέλω να σας μοιάσω. 
Με ξυπνάτε αναίτια όταν θέλω να κοιμηθώ και όταν ξαγρυπνάω μου ζητάτε να σβήσω τα φώτα και να κλείσω τα βιβλία μου για να πέσω για ύπνο.
Όταν θέλω να διαβάσω μου λέτε «φτάνει» κι όταν βαριέμαι μου λέτε «διάβασε». 
Με μαλώνετε που πατάω ξυπόλητη. 
Στα «γιατί;» μου δεν απαντάτε. Όταν είμαι χαρούμενη θέλετε ντε και καλά και σώνει να «συμμαζευτώ» κι όταν είμαι λυπημένη μου λέτε «σύνελθε». 
Όλο θέλετε κάτι άλλο από μένα που εγώ δεν θέλω.
Θέλετε να είμαι «εσείς». Να γίνω «εσείς».  
Μα αυτό δεν γίνεται. 
Γνώρισα βέβαια και κάποιους άλλους πολύ πιο ενοχλητικούς. 
Εκείνους που νόμιζαν ότι «εγώ» είμαι «εκείνοι». 
Α, τι παλιά αυτή η ανοησία, να νομίζουμε ότι οι άλλοι είναι σαν κι εμάς.
Κι εγώ το παθαίνω κάπου κάπου. 
Και τότε κινδυνεύω. Κινδυνεύω να τους εμπιστευτώ και να τους ζητήσω να περπατήσουμε μαζί ξυπόλητοι ή να διαβάζουμε μαζί όλη νύχτα. 
Και ύστερα, όταν ανακαλύπτω ότι δεν είναι έτσι, μεγαλώνω… μεγαλώνω… μεγαλώνω…
Και έφτασα ήδη..... χρονών. 
Τέλος πάντων.... όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω παιδί και να μένω στον πλανήτη του μικρού πρίγκιπα...! 
Ή έστω στη χώρα το Ποτέ...!

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured