ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

"έλα ρε αλήθεια";



Κι όμως Αλήθεια!!!!

Ο Κιαμος έκοψε το τσιγάρο! 
Ο Ρέμος έκοψε τα δανεικά! 
Ο Πλούταρχος δεν τηλεφώνησε (λογικά δεν είχε Κάρτα)
 Ο Μακρόπουλος βρίσκεται σε κρίση εδώ και πολύ καιρό! O Καράφωτης απεργεί! Ο Πανταζής χάλασε όλα τα λεφτά στα λουλούδια! Του Σταν δεν του φτάνουν τα λεφτά! Οικονομική κρίση ΠαΝτoύ!:~~~~~~~~~ 
Η μόνη που είμαι ΟΚ εδώ μέσα είμαι εγώ νομίζω και απο τη χαρά μου που είμαι ακόμα Νορμάλ..Έγραψα ένα άρθρο τόσο πονεμένο,και όπως το κοιτούσα,φοβήθηκα πως θα σηκωθεί ο Παντελίδης από το κρεββάτι του να το τραγουδήσει και το έσβησα....δεν θα άντεχα τέτοια κατρακύλα να με πιάσει ο Παντελίδη στο στόμα του γιατί δηλώνω ποιοτικιά "έλα ρε αλήθεια";~~~~~
και εσείς κορίτσια Όσες ψάχνετε τον άντρα τον ονείρων σας...Πέστε για ύπνο...
καλύτερα κι εγώ Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και σκέφτομαι τα λάθη που έκανα στη ζωή, τους ανθρώπους που πλήγωσα, κι αναρωτιέμαι.. Τι θα φάμε αύριο;
κι εκεί που πιέζω το μυαλό μου και του δίνω την εντολή "κοιμήσου"....  αυτό καταλαβαίνει "θυμήσου"...και τη θυμήθηκα ...την τσατίλα ενός φίλου που ήθελε ντε και καλά να κάνει καταγγελία στα Ελληνικά Ταχυδρομεία ότι τα γραμματόσημα με το πρόσωπο του Γ. Παπανδρέου δεν κολλάνε στους φακέλους. Κάι μίλουσε για προβοκάτσια κατά του πρωθυπουργού και τα ΕΛΤΑ έκαναν άμεσα έρευνα. Το πόρισμα κατέληξε στο συμπέρασμα, ότι: τα γραμματόσημα δεν κολλάνε διότι οι πολίτες φτύνουν από την μπροστινή πλευρά κι όχι από πίσω...
τη θυμάμαι και ...........ch​atίζομαι...!!! 
Γι αυτό κι εγω κάπου πρέπει να ξεσπάσω και επειδή σήμερα ήσουν κακό παιδί....θα σε βάλω τιμωρία στο δωμάτιο μου σκεφτόμουνα...???? και με αυτά που γράφω εδώ μέσα δεν θέλω να καταλήξω σαν τον Κύκλωπα που θα προτιμούσε να του είχε βγει το όνομα παρα το μάτι και εκεί που σκεφτόμουνα και ....ch​atίζομουνα συνειδητοποίησα ότι η γιαγιά στο απέναντι διαμέρισμα ζεί πιο έντονα τη ζωή της από εμένα.Κατεβαίνει και μία βόλτα στο πάρκο το απόγευμα και έτσι ξαφνικά πήρα μια απόφαση..
Να περιμένω το καλύτερο. Να είμαι έτοιμη για το χειρότερο. 
Να αξιοποιώ ό,τι προκύπτει.
Σας φιλώ γλυκά στη μούρη 
ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured