ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

And the winner is...


 Ορισμένες φορές η μοίρα παίζει σκληρά παιχνίδια... 
Εγώ, για παράδειγμα, θα έπρεπε τώρα να είμαι στην Αμερική και να ολοκληρώνω το γράψιμο του 7ου κύκλου του Lost (διότι αν ήμουν εγώ σεναριογράφος του, το Lost δεν θα είχε 6 ψωροκύκλους), αλλά αντ' αυτού κάθομαι σε μια άβολη καρέκλα στην Ελλάδα και γράφω σε ένα μπλογκ, που το διαβάζουν 700-1000 ΑΤΟΜΑ ... (χωρίς παρεξήγηση δεν σνομπάρω άλλο πράμα το Αμέρικα !!! αλλά let's face it: είναι Πέμπτη  βράδυ κι εσείς είστε μέσα και διαβάζετε το blog  μου!!)
Ένα από τα παιχνίδια της μοίρας ήταν και η απόφαση να ανοίξω δικά μου βιβλία ως ελεύθερος επαγγελματίας. Ένα χρόνο μετά, όσα λεφτά βγάζω εξαερώνονται από τα χέρια μου πριν προλάβω καν να θυμηθώ τι χρώμα έχει το πενηντάευρω... Πρέπει, λοιπόν, να βρω πρόσθετες πηγές εσόδων... Η ληστεία τράπεζας μου φάνηκε κουραστική... Το πεζοδρόμιο στη Συγγρού, από την άλλη, μου φάνηκε αφιλόξενο, γιατί όλα τα τραβέλια είναι 1,90 και με σιλικόνη στο στήθος κι εγώ έπρεπε να φορώ πλατφόρμες και σουτιέν με πεπόνια για να τα συναγωνιστώ... Οπότε, μου έμεινε μόνο μία λύση: πρόσθετες δουλειές από το σπίτι.
Αγόρασα, λοιπόν, μία εφημερίδα και άρχισα την αναζήτηση... 30 δευτερόλεπτα αργότερα έκλαψα τα 1,90 ευρώ που έδωσα, μια και δεν βρήκα ούτε μία αγγελία της προκοπής...
Το μάτι μου έπεσε, όμως, στις σελίδες με τα προσωπικά, οπότε ενεργοποίησα το εφεδρικό σχέδιο, που κάθε γυναικα έχει βαθιά καταχωνιασμένο στο πίσω μέρος του μυαλού της : πλούσιο  γαμπρό (ή στη μεγάλη ανάγκη και νυφη ακόμα!)
Άρχισα, λοιπόν, από περιέργεια να διαβάζω τις αγγελίες με τις γνωριμίες, έτσι για να δω τι κυκλοφορεί στην αγορά... Ιδού ένα απάνθισμα:

ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ δικηγόρος... δικηγόρος;;; Ξέχνα το! Να αποκτήσουμε εισόδημα, είπαμε, όχι να χάσουμε κι όσο μας έμεινε!

ΑΘΗΝΑΙΟΣ  πάμπλουτος... αχά, καλά το παει, έχει την πλήρη προσοχή μου... πρώην αντρικό μοντέλο του Ασλάνη μια χαρά ωε εδώ ...ζητά σοβαρή κυρία για σχέση με σκοπό το γάμο με φτιάχνεις, λέμε! με περιουσιακά στοιχεία στο όνομα της ..φτου !!ξύπνησαν και οι γέροι ... 

28αρα, καλλονή, αναζητεί διακριτικό κύριο... α, καλά! Άκυρο! Αν τον θες "διακριτικό", δεν ψάχνεις γάμο, sugar daddy ψάχνεις! Ουστ, ξετσίπωτη!!

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 70ρης υπουργείου, εμφανίσιμος, ευκατάστατος, σοβαρός, ελεύθερος, εντιμότατος... Ναι, ξέρω, είναι 70ρης , αλλά είναι Διευθυντής Υπουργείου, ρε παιδιά! Να μην το σκεφτώ λίγο; Άστε που πρέπει να έχει και απίστευτο χιούμορ, αν κρίνω από το "εντιμότατος" που γράφει!!

ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΗ κυρία ζητεί γνωριμία κυρίου... Καλή μου, δεν με νοιάζει αν είσαι εμφανίσιμη, εγώ δεν κρίνω ποτέ επιφανειακά. Κοιτάζω πάντα σε βάθος... Λοιπόν, πόσο βαθιά είναι η τσέπη σου;

ΚΥΡΙΑ χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, με αγάπη για την τέχνη... Αχ, τι ρομαντικό ζευγάρι που θα είμαστε! Θα της διαβάζω αποσπάσματα από το μπλογκ μου κι εκείνη θα ζωγραφίζει πίνακες με τουλίπες... Δυστυχώς, όμως, ψάχνει για κύριο 43-50 ετών και, μεταξύ μας, όσο μαλλί και να κόψω , 40ρης ευτυχώς δεν δείχνω ακόμα!

OIKONOMIKA ευκατάστατη, πανεπιστημιακής μόρφωσης κυρία, με γλυκά χαρακτηριστικά ζητεί κύριο επίσης μορφωμένο, με σοβαρότητα και από επαρχία... Μια μορφωμένη κυρία γιατί  ψάχνει για αγρότη αναρωτιέμαι ... 
Να πας στον alpha, κυρα μου! Anyway

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ, ρομαντική υπάλληλος δημοσίου... ωχ, μαρμότα μου μυρίζει! Abort mission!
And the winner is... 
ΚΥΡΙΟΣ υψηλόμισθος, συνταξιούχος δημοσίου, χήρος, χωρίς παιδιά, με δικό του σπίτι... ηλικία δεν λέει αλλά ποιος νοιάζεται ...Άτιμη Κρίση !!

I DO!!! You may now kiss the groom κτλ κτλ κτλ... Επιτέλους ο ιδανικός άντρας για μένα! Και υψηλόμισθος, ΚΑΙ συνταξιούχος δημοσίου -και μάλιστα πριν φάει τα χαράτσια του ΔΝΤ, χωρίς παιδιά, σκυλιά και με δικό του σπίτι;;; Αγάπη μου, πού ήσουν τόσο καιρό κρυμμένος ; Το γλαύκωμα σου μας κρατούσε χώρια, αλλά η Χρυσή Ευκαιρία μας ένωσε! Πόσα τετραγωνικά είναι το σπίτι, είπαμε;;

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured