ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

In the Mind of...Anemos


Λοιπόν υπάρχουν λέξεις που πιστεύω ότι θα έπρεπε να βγουν από το λεξιλόγιο.Γιατί να πιάνουν χώρο;Αφού δεν υπάρχει και κανείς να πιστεύει σε όσα περιγράφουν...Με 1-2,έστω 5-10,άντε και 100-200 άτομα που υπάρχουν και τις ακολουθούν,σώζεται τίποτα;Αφού αυτά τα 100 άτομα θα τρώνε την τρικλοποδιά των άλλων 9.999.900 ατόμων σε αυτή τη χώρα που γέννησε παλιά έναν Περικλή,έναν Σωκράτη,έναν Πλάτωνα,κλπ,κλπ αλλά σήμερα γεννάει μάγκες,ξερόλες,βολεψάκηδες,π********(όχι στο κρεβάτι,στους τρόπους και στην ψυχή)δήθεν και λοιπές συναφείς κατηγορίες ''ανθρώπων''.


Αρχίζουμε με το γράμμα Α.
Λέξεις:Αγάπη,αλήθεια
.


Η πρώτη είναι πολύ μεγάλη λέξη και ιερή για να νομίζουμε ότι την κατέχουμε και μπορούμε να την νιώσουμε.Οι περισσότεροι ούτε καν ξέρουν τι σημαίνει.Ούτε κατά διάνοια.
Αλήθεια.Καλά πλάκα κάνουμε τώρα,δεν εξηγείται αλλιώς.

Συνεχίζουμε με το γράμμα Ε.

Λέξεις:Ειλικρίνεια,Ελπίδα,Επικοινωνία.

Περιττές.Υπάρχει έστω ένας ειλικρινής άνθρωπος;Γνωρίστε τον μου βρε παιδιά...Θα ήμουνα πολύ χαρούμενη.
Ελπίδα;Τι είναι αυτό;Αυτό που μας ****** κάθε μέρα;
Επικοινωνία;What?I don't understand...Είναι αυτό που φέρνει κοντά τους ανθρώπους,και διαθέτει χρόνο ο ένας στον άλλο,χωρίς να λέει ότι πνίγεται στη δουλειά;Δεν θυμάμαι...

Συνεχίζουμε στο γράμμα Θ.
Λέξεις:Θάρρος.


Υπάρχει κανένας άραγε που πιστεύει στην αλλαγή και έχει τα ******* να την κάνει πράξη;Γιατί εγώ δεν έχω γνωρίσει ούτε έναν.Προφανώς αν υπάρχει θα εκτίθεται σαν φαινόμενο σε κανένα μουσείο.

Επόμενο γράμμα το Σ
Λέξεις:Σεβασμός.


Καλά αυτό είναι ανέκδοτο.Αυτή τη λέξη ούτε σαν άκουσμα δεν την ξέρουν,ούτε τυχαία δεν έχουν ακούσει και δεν ξέρουν ούτε καν πως προφέρεται.Όχι να την πιστεύουν κιόλας.

Τελευταίο γράμμα το Υ.
Λέξεις:Υπευθυνότητα.


Καλά,αυτό κι αν είναι ανέκδοτο.Αυτή πάει χεράκι με τη Λογική.Αυτές λοιπόν οι δυο κυρίες τσακώνονται με την Ανωριμότητα,μια άλλη κυρία,πολύ πιο ισχυρή,που στο τέλος τις ξυλοφορτώνει για να μην δουν το φως της μέρας.Η Ανωριμότητα είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού.Την συναντάς ακόμα και σε 35-40 άρηδες και σε μεγαλύτερους.Έχει μια αδυναμία στο αντρικό φύλο,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και το γυναικείο φύλο δεν έχει τη δική της.Απλά στο γυναικείο φύλο σταματάει αρκετά νωρίτερα.

Αντίθετα,στο ίδιο λεξικό,με αλφαβητική σειρά εμφανίζονται οι λέξεις Ανευθυνότητα,Διπροσωπία,Εγωισμός,Φόβος,Ψέμα.
Τονισμένες,υπογραμμισμένες,ό,τι κάνω εγω δηλαδή σε αυτό το κείμενο ως τώρα....Ξεχωριστή αναφορά γίνεται σε έννοιες στο γράμμα Δ, όπως η άκλιτη λέξη Δήθεν, που πολλές φορές κολλάει δίπλα σε άλλες.Πχ υπάρχουν οι Δήθεν Συντηρητικοί, μια ομάδα που κυριολεκτικά με κάνουν να σιχαίνομαι την ανθρώπινη υπαρξη με τις αραχνιασμένες τους ιδέες,που όμως κάνουν ότι πιστεύουν.Αυτοί έχουν και γνωρίσματα Διπροσωπίας και Ψέματος.
Είπα και λέω πάλι, ότι δεν διεκδικώ τη σοφία του κόσμου,αλλά έχω τα μάτια μου ανοιχτά και ξερω τι μου γίνεται,όσο κι αν νομίζουν όλοι ότι ισχύει το αντίθετο
Όταν ανοίξουν τα μάτια όλοι αυτοί και καταλάβουν τι χάνουν και τι προκαλούν,μόνο πόνο,δάκρυ,δυστυχία,ενώ θα μπορούσαν και οι ίδιοι να είναι ευτυχισμένοι και να προκαλούν μόνο χαρά,ελπίζω να μην είναι αργά.
Έχουμε τον εμφύλιο και τον τσακωμό στο αίμα μας.Να βγάλουμε το μάτι του άλλου.Δεν μας νοιάζει να έχουμε εμείς μια κατσίκα,φτάνει να ψοφήσει του γείτονα,να μην έχει αυτός.Εκεί είναι το πρόβλημα μας!!!

Κόμπλεξ.Άλλη μια λέξη στο γράμμα Κ, που όλοι την έχουν σε βάθρο και προσκυνάνε.Θεός τους.

Μιζέρια.Άλλη μια λέξη στο γράμμα Μ.Χαρακτηρίζει τους πάντες σχεδόν,και οι περισσότεροι την αυτοπροκαλούν και αυτοπροσκαλούν.Με τις πράξεις και τις επιλογές τους.Το πρόβλημα αρχίζει όταν κάποιος θέλει να ξεφύγει και τον καταδικάζουν να την υποστεί.Όταν σε μια αίθουσα αγέλαστων κάποιος χαμογελάσει,θα τον κοιτάνε με μίσος,για να του πνίξουν το χαμόγελο.Να μην διαφέρει.

Διαφορετικότητα.Άλλη μια λέξη στο γράμμα Δ.Αυτη κι αν είναι υπό διωγμόν..Αν τολμήσεις και την δείξεις,ότι οι ιδέες σου διαφέρουν...Σε κατασπαράξανε...Δεν την γλιτώνεις με τίποτα.

Ομοιομορφία.Άλλη μια λέξη στο γράμμα O Αυτή που όλοι προσκυνάνε και πιστεύουν,γιατί ξέρουν ότι αν εμπίπτουν στην προηγούμενη κατηγορία(της διαφορετικότητας) θα μείνουν μόνοι.

Πάθος.Για ζωή.Για αλήθεια.Για οτιδήποτε,.Να και κάτι άλλο ανύπαρκτο.Αυτό δεν είναι απλά ανύπαρκτο,είναι επιστημονική φαντασία.
Σαν τον ακροβάτη που κι όταν πέφτει γελά.Τουλάχιστον όμως το πάθος του κάνει.Κι εγώ με τον ακροβάτη είμαι και του μοιάζω.Πάω ανάποδα και δεν με νοιάζει.Πληρώνω το τίμημα.Δεν μπορείς να τα έχεις όλα,θα πληρώσεις ένα κάποιο τίμημα.Ήρθε ο καιρός να αποφασίσεις με ποιους θα πας και ποιους θα αφήσεις. Δεν μπορεί και η πίτα να 'ναι ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος.

Όλοι αυτό θέλουν.Δεν γίνεται.Κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις.

Εγώ λοιπόν διαλέγω να κερδίζω τον εαυτό μου.Να έχω τις ιδέες μου και κανείς να μην μου τις κλέβει.Εγώ με τις ιδέες μου κι εσείς με τα λεφτά σας, που έλεγε κι ο συγχωρεμένος Νικόλας Άσημος...Απολαύστε τον
Αυτά τα ολίγα ή μάλλον πολλά για την ακρίβεια.

ΑΝΕΜΟΣ




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured