ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Όσα λένε γυναίκες μεταξύ τους !!



-Μαρία;
-έλα Ελένη μου, τι κάνεις;
-καλά (αναστεναγμός)
-γιατί το λες έτσι κορίτσι μου; (μπορεί και να είναι 61 η Μαρία, δεν έχει σημασία) 

-να, δεν έμαθες για τη Σοφία;
-ποια, αυτή του Κώστα του δικηγόρου;
-ε ναι, ποια άλλη;
-τι έπαθε ντε, μη με σκας!
- άστα...
-θα μου πεις;;;!!
-να, πήγε τις προάλλες να κάνει botox στον Γιαννόπουλο, ξέρεις εκείνο το τεκνό
με τα γαλάζια μάτια που είναι και καλός γιατρός..
-ναι τον ξέρω, είναι αστέρι το αγόρι, τις προάλλες κοίταζε το πρόσωπό μου από κοντά και μου 'ρχόταν να τον δαγκώσω! αλλά δε μου πες για τη Σοφία...
-να έκανε το botox στο μέτωπο και κάτι αλλεργικό έπαθε και πρήστηκε
- ε καλά μωρέ...
-όχι δεν κατάλαβες, έγινε η μούρη της σα μελιτζάνα
-α ναι, πω πω την κακομοίρα!!! (γέλια)
- τι γελάς ρε αναίσθητη, α να χαθείς με κόλλησες κι εμένα! (γέλια)
- χαχαχα την κακομοίρα χαχαχαχα
-καλά είμαστε πολύ γαϊδούρες, να γελάμε με το βάσανο της φίλης μας... (γέλια)
-ναι δε λέω, αλλά κι αυτή τι το 'θελε; έτσι κι αλλιώς γιατρειά δεν έπαιρναν τα μούτρα της και μεταμόσχευση φάτσας να έκανε (γέλια)
- χαχαχαχα, ναι δε λέω αλλά στενοχωρήθηκα με την φουκαριάρα
-ναι ναι κι εγώ
-να πάμε να τη δούμε, να της πούμε μια καλή κουβέντα...
-ναι δίκιο έχεις Ελένη μου, να πάμε, τι φίλες είμαστε αλλιώς
-ναι, οι φίλες στις δύσκολες στιγμές φαίνονται...
-βέβαια, άσε που θα δούμε και πως έχει γίνει η μουρη της από κοντά (πνιχτό γέλιο)
- λοιπόν Μαρία μου σε αφήνω, να πάρω και κανά άλλο απ τα κορίτσια να του πω τα νέα...
- α οκ, μην πάρεις τη Γιάννα θα της τα πω εγώ
-byeeee
-ciao γλυκιά μου !!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured