ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ατάκες από Twitter και facebook



Μια παλιά Κινέζικη παροιμία λέει: '张图片胜过千言万语'
(ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις) !!!


Με ρωτάνε αν έχω τατουάζ. Μη χειρότερα. Εσύ θα έβαζες αυτοκολλητάκι κουκουρούκου σε Ferrari;

Η αγάπη λένε.. θα σε βρει όπου και να σαι.. Εγώ πόσο καλά έχω κρυφτεί ας πούμε;

Μετά το σεξ κάποιοι ανάβουν τσιγάρο, άλλοι κοιμούνται και άλλοι πατάνε alt+f4...


-Γιατί χαλάς τόσα λεφτά παιδάκι μου?
-Παίρνω ναρκωτικά ρε μάνα
-Ωραία γιατί νόμιζα ότι τα έχεις μπλέξει με καμία και στα τρώει

 Έτρεχα στο πάρκο και μου λέει μια τύπισσα :
- Σε πειράζει να τρέξω μαζί σου;
- Γιατί της λέω, έκλεψες και εσύ το περίπτερο;

-Τι ώρα είναι; -Να φεύγεις.

Πάντως,να ξέρετε,είστε οι πιο συμπαθητικοί άνθρωποι που δεν έχω γνωρίσει..

Οι γυναίκες που έχουν χιούμορ είναι αυτές που ομορφαίνουν όσο περισσότερο μιλάνε..

Μια γυναίκα μπορεί να προσποιηθεί έναν οργασμό! Ένας άντρας ολόκληρη σχέση!






ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured