ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ο κόσμος μου! Είναι μοβ, με μπαλόνια, σοκολάτες, πεταλούδες και λουλούδια!


Oπως ειπε ο Οσκαρ Ουαιλντ -Ο άνθρωπος είναι λιγότερο ο εαυτός του όταν μιλάει ως ο εαυτός του. Δώσ’ του μια μάσκα και θα σου πει την αλήθεια.

Αυτοκριτική είναι η ικανότητα του ανθρώπου να κρίνει τον εαυτό του, να αναγνωρίζει τα λάθη του και να προσπαθεί να τα διορθώσει! Ωστόσο πόσο εύκολα είναι να παραδεχτεί κάποιος ότι κάνει λάθος...ειδικά αν είναι εγωιστής! Κι έστω ότι καταφέρνεις να αναγνωρίσεις ότι είσαι λάθος σε κάποιο θέμα (λάθος σύμφωνα με τα δικά σου δεδομένα πάντα), πως καταφέρνει να αλλάξεις τη συμπεριφορά σου, το τρόπο ζωής σου..άλλο μεγάλο κομμάτι κι αυτό !!
Αυτοκριτική και αυτογνωσία: το ένα συνεπάγεται το άλλο! συνήθως κανείς δεν καταλαβαίνει την βαρύτητα αυτών των δύο λέξεων γιατί δεν μας συμφέρει ...Κι όμως είναι το άλφα και το ωμέγα για μια ευτυχισμένη ζωή! Όπως βλέπεις εσύ τον εαυτό σου σε βλέπουν και οι άλλοι! Γι' αυτό πρέπει να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου! Να πιστεύεις σε αυτόν !!!

Όσο για μένα; Δεν ξέρω αν έχω πετύχει τίποτα... Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να καταλάβω τον εαυτό μου... Δεν νομίζω ότι με έχω βρει απόλυτα. οκ.. λίγο ίσως..
έχω καταλήξει στο ότι είμαι μοναχικός τύπος για πάρτη μου και κοινωνική όπου θέλω! Προτιμώ να πηγαίνω βόλτες μόνη μου ή να κάθομαι στο σπίτι . . Επίσης είμαι πολλές φορές λίγο εγωίστρια και τσαντίζομαι πολύ εύκολα!

Μου αρέσουν οι συναυλίες και η τέχνη.Λατρεύω τα ωραία γεύματα  και τα γλυκά (αλλά να μου μαγειρεύουν όχι εγώ). Έχω πιάσει τον εαυτό μου να το παίζει ξερόλας και να μην ανέχεται να του λένε ότι κάνει λάθος.οκ το παλεύω να το διορθώσω !!!
Το χειρότερο είναι ότι φοβάμαι να δεθώ με τους ανθρώπους, Γιατί; για να μην στεναχωρηθώ όταν τους χάσω! Εγωισμός δεν λέγεται αυτό; Εντάξει το αναφέρω παραπάνω ψέμματα δεν λέω ... Θεωρώ πολύ δύσκολες τις σχέσεις με τους ανθρώπους!  Τους φοβάμαι λίγο... Με τρομάζει ο κόσμος τους,είναι όλοι έξυπνοι ρε παιδί μου οι ιδέες τους! Πολλές φορές τους σιχαίνομαι και θέλω τόσο πολύ να φύγω! Μάλλον αυτή η λέξη θα με χαρακτήριζε: ο φόβος και η φυγή ! 
Όποτε φοβάμαι και φεύγω... Να ένα αρνητικό που ανακάλυψα σήμερα εδώ!!! 
Και πρέπει να το διορθώσω... 
Πρέπει να είμαι δυνατή να παλεύω και να στέκομαι στα πόδια μου κουράζει όμως κι αυτό πάντα θες κάπου να ακουμπήσεις να σε κανακέψουν anyway!
Είναι οι φορές που έχω αναρωτηθεί  " εγώ είμαι στον κόσμο μου ή οι άλλοι στο δικό τους;" Εμένα πάντως μου αρέσει ο κόσμος μου! Είναι μοβ, με μπαλόνια, σοκολάτες, πεταλούδες και λουλούδια! Σε αυτόν τον κόσμο έχουν πρόσβαση μόνο οι εκλεκτοί !!!.



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured