ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Not a morning person?


Ξυπνητήρι τρελό σε μισώ σε μισώ!!!
Τη μέρα τώρα πια  δε λειτουργώ, υπολειτουργώ θα το έλεγα καλύτερα.
το πρωί έχω ένα θέμα με το ξύπνημα. Αργώ πολύ να πάρω μπρος ακόμα και αν στο αίμα μου τρέχουν τρελές ποσότητες καφείνης!!!
ΟΚ ..λέω στον εαυτό μου είναι προσωρινό από χειμώνα θα αλλάξω ρυθμούς  Άντε 2 μήνες ακόμα ..λόγω δουλειάς κοιμάμαι αργά 2-3-4πμ...γίναμε το after του νησιού αλλά είναι οι ώρες που το απολαμβάνω γινόμαστε μια παρέα και χαλαροί με πατάκι γίνονται απίστευτες αναλύσεις και συζητήσεις ...Anyway..
Τι έλεγα ...Ναι μην μου μιλάτε το πρωί δεν καταλαβαίνω τι μου λένε βλέπω ένα στόμα να ανοιγοκλείνει κι ακούω μια βουή από το υπερπέραν κουνάω το κεφάλι καταφατικά και λέω ένα Ωoo Yes..O πρωινός ήλιος μου φέρνει πονοκέφαλο δεν αντέχω πλέων τον πρώτο πελάτη που λεει "καλημέρα"It's a Lovely Day με πιάνει τρέλα χαμογελώ σφιγμένα με τα γυαλιά ,στα μάτια απαραίτητο αξεσουάρ ως τις 12-1 το μεσημέρι όπου έχω καταναλώσει 1 frape και 1 fredo σε αυτό το σημείο σπιντάρω...και τώρα τρέχουμε...Το απόγευμα είναι το καλύτερο μου έχουν ξυπνήσει όλες οι αισθήσεις μου η καφεΐνη κάνει party στις αρτηρίες μου και είμαι full of energy και ξεκινά η νύχτα εκεί αρχίζω να απολαμβάνω τη δουλειά που διάλεξα να κάνω !!!
 Οπότε κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είμαι βραδινός τύπος να μην ανησυχώ,αν είμαι στα καλά μου απλά το πρωινό ξύπνημα δεν μου ταιριάζει!!!!



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured