ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Κρασάρει το Μυαλό μου !!!



Μια πολλή πρωινή καλημέρα σήμερα..7πμ ..για πρώτη φορά είδα την αλλαγή τις ώρας αργεί να ξημερώσει είναι ένα απαλό γκρίζο φως η θάλασσα απέναντι μου λάδι ησυχία δεν κουνιέται φύλλο η απόλυτη γαλήνη...
Ξέρω οτι πλησιάζει το τέλος πρέπει να φύγω ανάμικτα τα συναισθήματα όπως πάντα πρώτη φορά είναι άλλωστε??...
θέλω να ρουφήξω αυτές τις στιγμές αγκαλιά με το καφέ μου και θέα το απέραντο γαλάζιο...αυτή η ώρα είναι η δική μου βάζει το μυαλό σε τάξη κάνω ενα C cleaner κάνω έναρξη στο καθαριστή του μυαλού μου τακτοποίηση αρχείων στο σκληρό μου και αποθήκευση μετά μητρώο έλεγχο για τυχόν παραμέτρους που πρέπει να γνωρίζω τι έκανα αδίκησα κάποιον πρέπει να ζητήσω συγγνώμη να διορθώσω κάτι που έκανα άθελα μου η να δώσω μια να τα κάνω ολα μπο@..λο...διόρθωση των παραμέτρων λοιπόν και έχω ενα ...A New Brain - λέμε τώρα ...εγώ θα το έλεγα τακτοποίηση για να γράψει απο την αρχή ο σκληρός μου !!! αυτό το καιρό μου συμβαίνουν πολλά και αισθάνομαι οτι κρασάρει ο σκληρός μου... Πιο σλανγκιστί, ο σκληρός δίσκος του καμένου καλλιτέχνη χτύπησε μπιέλα.. Α μπράβο τώρα καταλαβαινόμαστε !!!αυτό χρειάζομαι ενα format ενα παπά να με διαβάσει πάντως κάτι χρειάζομαι!!!
Κάνω καλού κακού και μια «Εκκαθάριση Δίσκου» μήπως και με βοηθήσει να ελευθερώσω χώρο στο σκληρό μου δίσκο για να βελτιώσω να «τρέχει» πιο γρήγορα και να μην «κολλάει» το μυαλό μου !!
Αχ αυτά προσπαθώ να κάνω ξημερώματα στο Porto και κάτι η ανατολή κάτι η θάλασσα που θα μου λείψει ξημέρωσε για τα καλά σιγά-σιγά να τος κι ο ήλιος κίτρινος και αγέρωχος ξεπροβάλλει απο τη θάλασσα που του ανήκει !!!
και κλείνω με αγαπημένα λόγια που μου έρχονται στο μυαλό ..του Οδυσσέας Ελύτη

Δίνει ο μαΐστρος το πανί
Στη θάλασσα
Τα χάδια των μαλλιών
Στην ξεγνοιασιά του ονείρου του
Δροσιά-
Κύμα στο φως
Ξαναγεννάει τα μάτια
Όπου η Ζωή αρμενίζει προς
Τ' αγνάντεμα
Ζωή -
Οδυσσέας Ελύτης

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured