ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Κάνουμε και ...Αποσυμπίεση...στον Άνεμο.. !!!


Σας Καλημερίζω από τον Άνεμο ...
Μέρες καλοκαιρινές Μέρες που ούτε τον Αύγουστο δεν τις είδαμε για μπάνιο περπάτημα στην ακροθαλασσιά με ελαφρύ αεράκι τόσο όσο πρέπει μάλλον ο Θεός με λυπήθηκε και είπε ...ας κάνει κι αυτή Διακοπές..στην παράλια είμαστε λίγοι και γνωστοί καλημερίζω κόσμο μου θύμισε το Χωριό μου (πελάτες) που απολαμβάνουμε μαζί τον ήλιο ...
So, How Was Your Day?.."How are you doing?" vs. "How do you do?"
και αρχίζουν ενα παραλήρημα ..we've been to κολυμπήθρες ,Πύργος, Πάνορμος- It Was Beautiful - mpla-mpla και εγώ αναστενάζω και λέω ..Oh My Goth !!!που ζω εγώ Γιατί όλοι νομίζουν ότι θα πρεπε να τα ξέρω όλα αυτά τα μέρη ..Hello !!! Δουλεύω εδώ έρχομαι το Πάσχα και,δεν παίρνω ανάσα μέχρι 1Ιουνιο που ανοίγουμε.. Εεε μετά είναι η φυλακή μου το Αλκατραζ μου άντε ως τη χώρα και αυτό σπάνια ...Anyway πως να τα εξηγήσεις αυτά σε ανθρώπους που έρχονται διακοπές ..και βλέπουν ένα παράδεισο και λένε πόσο τυχερή είμαι !!κι εγώ θέλω να ουρλιάjω να τους ταρακουνήσω !!!
Εδώ είναι δουλειά ,δουλειά και αέρας Τήνος ίσον Αέρας..
Έρχονται πνιγμένοι απο τις πόλεις μέσα στην υπερένταση και στο τσαμπουκά ..χρειάζονται Αποσυμπίεση και το βλέπω στη δεύτερη μέρα είναι άλλοι άνθρωποι χαλαροί το μάτι φεύγει λίγο το χαμόγελο σκάει παραπάνω στα χείλη τους και το βασικό σε ακούνε..και το εγώ βγαίνει απο τα χείλη τους όλο και λιγότερο...αυτά που δεν πρέπει να ξεχάσετε είναι , να κατεβάσετε στροφές, να «αποτοξινωθείτε» από το στρες της καθημερινότητας, να αφεθείτε σε σκέψεις και ονειροπολήσεις που δεν έχουν να κάνουν με την δουλειά, το σπίτι και τα προβλήματα της καθημερινής σας επιβίωσης, να ταξινομήσετε με ηρεμία όλες τις πληροφορίες που σας έχουν βομβαρδίσει τους τελευταίους μήνες και γιατί όχι, αν τα καταφέρετε, να χαθείτε και για λίγες μέρες στον μαγικό κόσμο των «μεγάλων διλλημάτων»: «φραπέ ή φρέντο;», «άμμο ή βότσαλο;», «to be or not to be»…
Αυτό φίλοι μου είναι η τέλεια... Αποσυμπίεση και πιστέψτε με το είδα πολλές φορές να συμβαίνει φέτος εδώ στον Άνεμο !!!




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured