ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Το αποφάσισα σήμερα. Αγαπώ τον εαυτό μου!

Ξύπνησα σήμερα καλά ..και αποφάσισα να κόψω κάτι....(Τι θα κόψω άραγε; .Κακές συνήθειες, κακές παρέες, εισιτήριο, τα μαλλιά μου κοντά, τα γλυκά, κουβέντα με κάποιον; τι ..) και αποφάσισα σήμερα...θα Αγαπήσω τον εαυτό μου!
Δεν με ενδιαφέρει αν σας ακούγεται ναρκισσιστικό ή αλαζονικό ή ψωνιστικό ..(ναι από το ψωνίζομαι Σσσους).
Γιατί δηλαδή να κάθομαι να μαραζώνω αν δεν έχω τις γνώσεις που θα ήθελα να έχω ή το κορμί ή την μούρη,ή την δουλειά ή τον άντρα, ή να είμαι η Αντζελίνα Τζολή ή το διαμέρισμα μου με θέα στη θάλασσα ή ή ....
νομίζω άρχισα να παραπονιούμαι έμμεσα γι’ αυτό σταματώ με το ή το διαζευκτικό!..Και συνεχίζω με την σημερινή απόφασή μου. Ανακάλυψα τελικά ότι έχω κάποια χαρακτηριστικά που με κάνουν να θέλω να με αγαπώ...
Λοιπόν Έχω…
Κάτσε έχω πολλά απλά δεν ξέρω απο που να ξεκινήσω.!!!
Ναι! Έχω πλάσματα που με αγαπούν. Δατς νάμπερ ουάν!
Οι γλάστρες μου , Έχω (άκου άκου) 12 γλάστρες Μάλιστα. Πώς το καταλάβω ότι με αγαπούν; είναι πράσινα φουντωτά όταν διψάνε μου μαραίνονται και μου ζητάν νερκι και μετα τσουπ ξαναζωντανεουν!!Τόσα που τους κάνω ..ούτε μια φορά δεν άκουσα ένα τους να με κακολογήσει, βρίσει, μειώσει! Το πολύ να μου μαραθεί κανένα .. ,
Δεύτερον… Δεύτερον λέω! Εεεεε …το λοιπόν! Α!… έχω μόνο 2 σπυράκια πάνω στο πρόσωπό μου, τα οποία έρχονται φεύγουν όποτε θέλουν...δεν ασχολουμε.. Ε Αμάν ΘΑ κάνει τον κύκλο του το σπυρί, θα φύγει.
Έχουμε και λέμε… Έχω λουλουδια, έχω σπυριά…συνεχίζουμε!
Με αγαπώ πολύ διότιιιιιιιιιι…..εεεεεε……. μερικές φορές μου μιλώ καλά στον εαυτό μου εξωτερικεύω τις σκέψεις μου να ακούω τη λέω εκει που τα χαλάμε είναι στον καθρέφτη.εκει .. αρχίζω να μου μιλώ άσχημα π.χ
“πω πω πως έγινες ετσι Μα δες εδώ κώλους… Πως θα κυκλοφορησεις έξω έτσι !!
” Μετά καταλήγω να μου λέω: “Έννοια σου και ποιος θα σε προσέξει;”Αντε βάλε ενα ριχτό ρούχο να καλύπτει τις ατέλειες και μια χαρα” Αλλά γμτ έχουμε 10 μήνες το χρόνο καλοκαίρι εδώ στην Ελλάδα δεν γίνεται να κυκλοφορώ σαν μουσουλμάνα πρέπει να χάσω κιλά...
Ανακεφαλαίωσις: Με αγαπώ διότι έχω τα λουλούδια μου που με βρίσκουν αξιαγάπητη, έχω σπυράκια αυτό σημαίνει υγεία λέω εγω τώρα, !!!
Αγαπώ τον εαυτό μου χωρίς να είμαι φίλαυτη. Οξύμορον σχήμα; Κι όμως. Με αγαπώ ως ένδειξη εκτίμησης της ζωής. Έχω το προνόμιο να είμαι ο συνδυασμός ενός θηλυκού γαμέτα (διάβασε σωστά δεν είναι βρισιά αυτό που είπα) και ενός αρσενικού γαμέτα (γεννητικού κυττάρου)``````````````````````````````
Είμαι το 0,0000000000000000000000000001 της πιθανότητας για ΥΠΑΡΞΗ Διότι πολλά (χιλιάδες)ήταν τα σπερματοζωάρια και ωάρια που πήγαν χαμένα… αλλά εγώ ήρθα στη ζωή αυτη!!!.
Γι’αυτό και μόνο πρέπει να νιώθω ευγνωμοσύνη… ΟΚ;
Έτσι θα μου αφιερώσω και ένα γνωστό και επίκαιρο τραγούδι τώρα:..

” Μ’ αγαπώ και μαζί ΜΟΥ ξαναζώ
μ’αγαπώ και ονειρεύομαι πετώ
στο μεγάλο ταξίδι που με πάω
σε ένα πιάτο που φτιάχτηκε να φάω ” 

(επανεκτέλεσις)




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured