ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Έχω ακόμα ρε ΓΜΤ Δικαίωμα στο Όνειρο ???



Σήμερα είχα την αίσθηση όλη μέρα ότι απλά υπήρχα σε αυτόν τον κόσμο δεν ξέρω αν το έχετε νοιώσει αλλά το σώμα μου έκανε όλα αυτά που έπρεπε να κάνει αλλά το μυαλό μου ήταν κενό ...Υπάρχω. Απλά. 
Στη μέρα Χωρίς σκέψεις, έννοιες, ενοχές, πόνο.
Νιώθω κάθαρση.  Είναι περίεργο συναίσθημα. Επειδή του λείπει η κίνηση. Είναι όπως βουλιάζεις στη μπανιέρα γεμάτη αφρόλουτρο με άρωμα ρόδου. Μένεις εκεί. Απολαμβάνεις το νερό Πολλά κενά. Χαλαρά ..τελευταία...Δεν έχω συνηθίσει ακόμα την αίσθηση της μη πίεσης στο τρέξιμο,στη  κίνηση στους γρήγορους ρυθμούς...Στο να απολαμβάνω απλά τη ζωή !!
Προσπαθώ να συνηθίσω στους χειμερινούς ρυθμούς που  κινούνται όλα τόσο αργά βασανιστικά αργά ακόμα δεν μπορώ ...!!!
Αφήνομαι στη ζωή !!!!
Ίσως για κάποιο ηλίθιο λόγο δεν την απολαμβάνω όσο πρέπει...Είναι αυτά τα πρέπει που είναι πάνω απο τις δυνάμεις; μου να τα πολεμήσω και αφήνομαι να βουλιάζω...
Η θηλυκή πλευρά του εαυτού μας. Ρευστή. Ευάλωτη. Ευπροσάρμοστη. Με ψηλούς δείκτες αποδοχής.  Χωρίς ανάγκη επιβολής. Γεμάτη ζωή. Η ίδια η ζωή...αφήνομαι!!!!
Ο καφές τέλειωσε γμτ..Πλησιάζει και ο χρόνος...Ο υπολογιστής έχει ακόμα μπαταρία. Αρκετή.χαχα Τα γυαλιά μου, το νέο μου αξεσουάρ, σημάδι ωριμότητας είναι ακόμα στο πρόσωπό μου....
Πεθύμησα.
Να είμαι δημιουργική.
Να έχω εμπνεύσεις.
Να ξεφεύγω από τη ζωή και να φτιάχνω τους μαγικούς μου κόσμους.
Πεθύμησα να είμαι γυναίκα.
Πιο πολύ πεθύμησα τη νεραϊδένια μου υπόσταση. Τα πετάγματά μου στα αστέρια μου.Στο δικό μου κόσμο. Στο δικό μου αστέρι. Στη θάλασσα  με χρώμα γαλάζιο και ασημένιο του φεγγαριού με συννεφιά !!!
Σε ένα κόσμο που είναι όμορφος επειδή.. Στην ουσία είναι!
Πέρα από τις μικρότητες, τα προβλήματα και τις κρίσεις μας.
Σε μια αντίληψη της ζωής όπου όλα είναι μέρος του σύμπαντος. Παιγνίδια μέσα στα στοιχεία του νερού, του αέρα, της γης, της φωτιάς, του κενού.
Σε ένα τέταρτο κενό, η ζωή μου όλη...
Τελικά δεν είναι πάντα εύκολο να μένει κανείς με τον εαυτό του.

Ααα όλα αυτά προέκυψαν γιατί αισθάνομαι τύψεις...Ναι για ενα ευγενικό αναγνώστη που με ευχαρίστησε για την βοήθεια μου που πήρε μέσα απο ένα άρθρο μου..
Μη γίνεσαι θύμα κανενός!!! Δες  Εδώ..... 
Φίλε μου η Φίλη μου όποιος και αν είσαι  είμαστε τόσο ρευστοί οι άνθρωποι και τόσο εύθραυστοι και εγώ την παλεύω Και πολεμάω αντιστέκομαι λυγίζω σηκώνομαι και προχωρώ...Ξέρω πια γιατί !!!
Για το Δικαίωμα στο Όνειρο.
Καληνύχτα σας φίλοι μου.....





ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured