ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καλό ΠαρασκευοΣαββατοΚυρίακο !!!



Η ψυχή μου ξεχειλίζει από ευγνωμοσύνη

για κάθε όμορφη κι΄ ευγενική ψυχή

που βρέθηκε στο δρόμο μου ,

που μοιράστηκε τον πόνο μου ,

σήκωσε το φορτίο μου ,

φώτισε τα σκοτάδια μου ,

ακούμπησε τον ώμο μου με αγάπη .

Χάρηκε με τις χαρές μου ,

κατάλαβε τις ανησυχίες μου ,

μοιράστηκε μαζί μου στιγμές ...

Μαζί σας ταξιδεύω καθημερινά

στα μυστικά και όμορφα μονοπάτια της Ζωής !

Ευχαριστώ φίλοι μου απλά ήθελα να σας τα πω!!

 Εύχομαι σε όλους ...

ένα όμορφο , ΠαρασκευοΣαββατοΚυρίακο ,

Και φυσικά ... με νέους στόχους προς κατάκτηση...

:cool: :

Η επόμενη αργία πότε είναι??



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured