ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΑΑ..Ανώνυμους Αλκοολικούς ηηη Ανώνυμοι Αναγνώστες??

“Γεια σας από το Anemos”, πρέπει τώρα ομόφωνα να φωνάξετε εσείς οι AA!! ..Γεια σου!!! (Μην πάει το μυαλό σας στους Ανώνυμους Αλκοολικούς … 
Είστε οι Ανώνυμοι Αναγνώστες)....Έτσι πάει χρειάζομαι τίτλο του ποστ;!!;!
Λοιπόν…Καλώς ήρθατε εδώ στην ομαδική ηλεκτρονική θεραπεία, γνωστή και ως G.E.T-Ο (Γκέτο) και θέλω στην ομάδα μου, εσάς τους ανώμαλους…ναι…Sorry εννοώ ανώνυμους.. (το γιατί δεν το σβήνω είναι άλλη ιστορία)….να πω ότι με λένε Άννα και είμαι καλά…. Όταν σταματήσετε τα χειροκροτήματα και τα σφυρίγματα να συνεχίσω!…Παμε παρακάτω !!!
Ο μήνας αυτός κυλαει δύσκολα πολύ…. Νιώθω ότι δεν μου παει τίποτα καλά …. Αλλά αυτό δεν είναι το κύριο πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι εγώ διερωτώμαι …Ποια είμαι που πάω και τι κάνω ..τι είναι ευτυχία, τι είναι μάλλον η δική μου ευτυχία. Ο καθένας μας την ορίζει διαφορετικά…Πού πάω Έλα ντε?? Πάω εκεί που θέλω η πάω όπου θέλουν οι άλλοι??? Υπάρχει απάντηση σε αυτό; Καμιά φορά διερωτώμαι αν υπάρχει λόγος να τίθεται αυτή η ερώτηση.
Και διερωτώμαι εγώ γιατί μου πάνε όλα στραβά?? έχω χολέρα, πανούκλα και αν τελικά είμαι ένα άχρηστο μέλος της κοινωνίας ( στα πολύ down μου είμαι σας λέω ). Το επόμενο βήμα είναι να μας απομονώσουν όλους σαν κι εμένα σε ένα ερημικό νησί κάτι σαν τη Σπιναλόγκα και να μας πετάνε τρόφιμα με το ελικόπτερο.
Είμαι σε σκέψεις, δεν έχω ιδέα. ..Δεν μου ξανάτυχε να νιώθω ότι είμαι σε αδιέξοδο με όλα. Να μην σου τύχει … Τεσπα, είμαι σε σοκ, τρώω 15 βάζα nutella, παίρνω δυνάμεις και ξανακοιμάμαι…και στο ύπνο μου εξαφανίζομαι στο ηλιοβασίλεμα…και εκεί που λέω τίποτα δεν είναι αληθινό από αυτά που μου συμβαίνουν….
- Έρχεται και ένα τζίνι λέει έχω ερωτήσεις για σένα και θα πραγματοποιήσω 3 ευχές σου Ποιες είναι ;
Μα γιατί μόνο 3???παζάρια θα κάνουμε κοπέλα μου λέει αν θες η άλλαξε πλευρό…αγριεμένο τζίνι ήταν …οκ χμ!!!

1. Να ζήσω όσα δεν τολμώ στην Real Life…

2.Χμμ.. Να σηκωθεί πάνω το βυζί μου, κι ο πισινός μου..

3 ..Ααα !! Να ευχηθώ παγκόσμια ειρήνη ?????

- Ο μεγαλύτερος σου φόβος ;

Να μείνω μέσα στο ασανσέρ με μια τεράστια κατσαρίδα.

- Το αγαπημένο σου βιβλίο;

Οι “μεγάλες προσδοκίες”. Σε μιαν άλλη ζωή θα ήμουν η Εστέλα.

- H αγαπημένη σου ταινία;

Το Autumn in New York. Γενικά αγαπώ οτιδήποτε στο οποίο παίζει η Winona Ryder.

- 3 πράματα που θέλεις να έχεις πετύχει στα 70 σου χρόνια.

Κέικ, γεωγραφία, να μην φορώ μασέλα και να είμαι σε νιρβάνα ρε γμτ….μα αυτά είναι 4 λέει.. μα τι στο καλό ούτε και στον ύπνο μου τίποτε δεν μου χαρίζουν για όλα πρέπει να παλεύω ..Αι σιχτιρ τζίνι !!...και μετά ξύπνησα !!!!!
Και έτσι ωραία να κλείνει η ομαδική μας θεραπεία …την παλεύω!!!
Καληνύχτα! Οκτώβρη .. στο καλό ( και να μην μας γράφεις)
My real name is Αννα…και είμαι καλά !!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured