ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

STOP THE SMOKE -Let's Go gym...



Γυμναστική λένε = χαρά και ευεξία εμένα πάλι με πονάνε τα κόκαλα μου ούτε τη χαρά είδα ούτε την ευεξία προς το παρών λένε Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής ο οργανισμός εκκρίνει ενδορφίνες, τις περίφημες ορμόνες της χαράς που μάλιστα έχουν και παυσίπονες ιδιότητες. εγώ πάλι γιατί πονάω μήπως δεν έχω τέτοιες ορμόνες Λένε το γυμναστήριο Χαρίζει ευεξία, δύναμη, ψυχική ισορροπία, υγεία και ομορφιά οκ παράλληλα αποφάσισα να κόψω και το τσιγάρο πάλι ...τώρα θα μου πείτε μεγάλη απόφαση... 
μαχαίρι! 
Ούτε ένα τσιγάρο, ούτε τζούρα, ούτε τίποτα!   είπα μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει και τώρα που πήρα φόρα θα τα αλλάξω όλα anyway λέει μια φίλη.
Η γυμναστική σου προσφέρει σθένος και αυτοπεποίθηση,θα δεις θα τα καταφέρεις σου αποσπά την προσοχή από την πιθανή επιθυμία σου να ξανακαπνίσεις εμένα πάντως το μυαλό μου όλο εκεί είναι  και, λόγω του ότι η αποχή από το τσιγάρο σε κάνει ούτως ή άλλως να αισθάνεσαι νευρικότητα τα χω πάρει γενικά σήμερα πάντως ότι βρω το μασουλώ αύριο δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είμαι....
όπως καταλάβατε άρχισα γυμναστήριο και γκρινιάζω με τον εαυτό μου που σήμερα δεν μπορούσα να κάνω όλες τις υπόλοιπες ασκήσεις στις αερόβιες έφτανα τις 20 και τα πάιζα η αεροβική μπορεί να αντισταθμίζει σε ένα βαθμό τις βλάβες στο καρδιαγγειακό και αναπνευστικό αλλά δεν νομίζω να μπορεί να τις εξαλείφει ..Πάντως με την συστηματική αερόβια άσκηση ξεμπουκώνεις......
Εντάξει δεν θέλω να τρέχω , "κατοστάρι"όπως όταν ήμουν 20!!!  εγώ και ο roadrunner με το κογιοτ ενα πράγμα απλά ν' αντέχω ανεβαίνω τις σκάλες χωρίς  να λαχανιάζω ....
Τέρμα τα pack years και η επιχορήγηση των πολυεθνικών του καπνού...Ελπίζω να μην πάθω (μεταβολικό blackout )
«Μία απόφαση είναι όλα... Ένα κλικ στο μυαλό»
Και η απόφαση επάρθη…STOP THE SMOKE -Let's Go gym...


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured