ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Βρέχει πάλι απόψε στη δική μου τη μεριά!!





Βρέχει σήμερα..όχι ότι αγαπώ το χειμώνα αλλά βαρέθηκα τον ψεύτικο ήλιο με τα σύννεφα που με ξεγελά και με απορυθμίζει με μπερδεύει και θέλω να πιστέψω οτι είναι μια ωραία μέρα σηκώνω το κεφάλι να με χαϊδέψει ο ήλιος και μπαίνει μπροστά ένα σύννεφο και μου έρχεται η ψιχάλα ..
Εε οχι αποφάσισε τι είσαι επιτέλους χειμώνα η άνοιξη η βγάλε ήλιο η βρέξε πάντως σήμερα είναι Χειμώνας βγάλτε ομπρέλες γαλότσες αδιάβροχα ότι υπάρχει στη ντουλάπα σας θα το χρειαστείτε ...Ανοίγοντας το lap-top εχω screen saver μια φώτο ηλιοβασίλεμα στο Porto  Αnemos-tinos..Δες Εδώ !!!
Η φώτο έχει φόντο τη θάλασσα. Είναι η μεγάλη μου λατρεία ... Νιώθω ότι μου έχει λείψει Πάντοτε η θάλασσα μου άρεσε περισσότερο το χειμώνα. Μοιραζόμουν ανέκαθεν όλα μου τα μυστικά μαζί της. Τα έπαιρνε βαθιά μέσα της και τα ταξίδευε τόσο μακριά που κανείς δεν μπορούσε να τα ακούσει...μου λείπει πολύ και πρέπει να περιμένω ως το πάσχα να τα πούμε θάλασσά μου θα κάνω υπομονή πάλι άλλωστε τώρα τελευταία ανέχομαι πολλά πιάνω τον εαυτό μου να δίνει ευκαιρίες όλο λέω περίμενε θα δείξει όλα και όλοι αλλάζουν  απορώ με μένα πάντως ''εγω δεν σήκωνα μύγα στο σπαθί μου"δεν εξηγείται αλλιώς η απέκτησα υπομονή η ωριμάζω κι αλλάζω???
Οκ σήμερα  ξημέρωσε  μια καινούργια μέρα...θα ξεστραβώσω και θα το πάρω αλλιώς ..Χμμ  Πόσο θα ήθελα να μπορούσα να τη χρωματίσω μονάχα με φωτεινά χρώματα. Να μην υπάρχει καθόλου γκρίζο. Να μπορέσω να ρουφήξω κάθε στιγμή της. Να τρέξω να προλάβω κάθε δικό μου πρέπει αλλά και να πραγματοποιήσω μερικά από τα θέλω μου. Έχω καιρό να ρωτήσω τον εαυτό μου τι είναι αυτό που θέλει ??? Ίσως τον έχω αφήσει λίγο πίσω. Μακάρι να μπορέσω να τον συναντήσω αυτήν την εβδομάδα, κάνοντάς του μερικά χατίρια να με κανακέψω λίγο.. Νομίζω μου αξίζει. Ένα από τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσω από αύριο, είναι κάποια διλήμματα που θα προκύψουν. Δε ξέρω αν θα είναι σοβαρά ή όχι, πάντως εύχομαι να ακολουθήσω το σωστό δρόμο.
Καλή μας μέρα !!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured