ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ξημερωσε μια βροχερη μερα~~~






Ξημερώνει.......και βρέχει μια γλυκιά μελαγχολία με έπιασε βγαίνω στο μπαλκόνι και κοιτάω τον αυγερινό να μου κλείνει το μάτι...Αχ τι ρομαντικό σκέφτηκα!!! 
δεν κλείνεις την μπαλκονόπορτα γιατί με έχει πιάσει η υγρασία και έλα να ξεραθείς......ησυχία δεν έχεις  μου λεει μια φωνή απο μέσα...Πα ει χάθηκε η ρομαντική στιγμή...Δεν αντέχω και φωνάζω ..δεν κλεινω την μπαλκονόπορτα γιατί έχεις αφήσει μέσα τα αθλητικά... προσπαθώ να ξεραθώ αλλά σε ησυχία δε μ' αφήνεις...Γκρίνια πρωί πρωί...

ξαφνικά από το απόλυτο σκοτάδι εμφανίζονται τα κτήρια που με φοβίζουν...
Τελικά πάλι ζω σε αυτόν τον τόπο ίδιο το τοπίο με χτες και το  πρωί κάνει κρύο....Ξημερώνει παντού Νορμάλ πράγματα...δεν λέω... Για να δεις ξημέρωμα, στην Ισλανδία, κοιτάς το ημερολόγιο...Οκ Πάω μέσα!!
Ορίστε ξημερώνει και αλλάζει πλευρό
Ξημερώνει έχεις κολλήσει επάνω μου... το στόμα σου στο αυτί μου...
δε σταματάς να ροχαλίζεις μην πραγματοποιήσω τις απειλές μου;και σε πετάξω κάτω από το κρεββάτι...Αχ τι πεζό !!!
ξημερώνει......
έχεις κολλήσει επάνω μου..... το κορμί σου στο κορμί μου....δεν πας πιο κει γιατί έχω ιδρώσει? 
Ξημερώνει....
και ο αέρας έχει διαλύσει τα φυτά μου στο μπαλκόνι 
Μα ξημερώνει
κι έχει μπλεχτεί ξανά το πόδι στου κρεβατιού μου το σεντόνι Κι όπως φωτίζει θέλω την γιούκα να σηκώσω... μα το σεντόνι μ' εμποδίζει κι έτσι αρχίζει άλλη μια μέρα με αγανάκτηση... και κόμπους να με γεμίζει πω πω που το σκέφτηκα όλο αυτό..χαχαχα !!!
Μα τι να κάνω; ξημερώνει κάθε μέρα..
άλλη μια μέρα...με θετική σκέψη πρέπει να ξεκινήσω  σκέφτομαι αλλά αν δεν ξεκινάει καλά η μέρα και ξυπνάς με τους δαίμονες αγκαλιά δεν πετάει το μυαλό και η ψυχή η καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται άλλωστε!!!
Ξημέρωσε μια βροχερή μέρα  Mood of the day:αλλά δεν θα το αφήσω όχι θέλω 
να χρωματίσω τις στιγμές μέσα στη μέρα μου και θα το κάνω Καλημέρα φίλοι μου!!!!~~~~~~~~~ Είμαι ρομαντική τελικά ???? ή  Μπα !!!
Σας αφιερώνω αυτό το τραγουδάκι για να ξεκινήσει όμορφα η μέρα σας ...
Μέρα βροχερή - Γιάννης Κότσιρας.


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured