ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

-Bon viveur -επαναστάτες.. Για το ευ ζην !!!




Συμβαίνουν τόσα γύρω μου ..είμαστε τραγικοί σαν χώρα ..αλλά εγώ είμαι στην κοσμαρα μου αυτο το διαπίστωσα χτες που ήμασταν σε ενα φιλικό σπίτι με ρακια μεζεδάκια κλασικά σαν ελληναρες και η πλάσμα απέναντι να μας βομβαρδίζει και στήθηκε μια μίνι ανασκόπηση με τα τελευταία γεγονότα της χώρας ανταλλάσσοντας απόψεις ..λέμε τώρα γιατί είναι σχετικό το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας το σωστό η λάθος ..και να τα γεγονότα με την ΕΡΤ και μπήκαν τα ματ ..κοίταζα άφωνη εγώ με ανοιχτό το στόμα ελα ρε παιδιά πότε έγινε αυτο και να η πρόταση μομφής του τσιπρα ..αλήθεια θα πάμε σε εκλογές και να τα νέα μέτρα για τα ακίνητα που πάνε να τα περάσουμε στη ζουλα ...και εγω με έκπληξη ολο ρώταγαααα ..Να τι παθαίνω να μην παρακολουθώ τηλεόραση είμαι ανημέρωτη είμαι σαν ραπάνι διακοσμητικό ..και ρωτάω εγώ τώρα η ξανθιά  Ανούλα θα ήθελες να ήσουν στη θέση αυτών των 3 μαντραχαλάδων που χτυπιούνται και ωρύονται για τα νέα μέτρα που έχουν ήδη επιβληθεί στο πετσί μας κι αυτοί απλώς βγάζουν τον θυμό τους "οι τζάμπα μάγκες" βουλιαγμένοι σε δερμάτινο αναπαυτικό καναπέ  μπροστά σε ένα τραπέζι με όλα τα αγαθά δεν πεινάμε μάγκες μου ..έχουμε ακόμα λίπος για καθιστική διαμαρτυρία επι του καναπέως γιατί είμαστε επαναστάτες  χωρίς ψυχή χωρίς όνειρα χωρίς τσαμπουκά ...και λέω εγώ τώρα ρε παιδιά είστε επαναστάτες του καναπέως μπουκωμένοι το τυράκι και το σαλαμάκι και το ρακή στο χέρι ..
Bon viveur -επαναστάτες Για το ευ ζην,λοιπόν  τι να το κάνω αν παρακολουθεις αγωνιστικές ιστοσελίδες με φάκελο στα Bookmarks με τίτλο «Επανάσταση».χαχα
 με freddo καφe  με Smartphones , το έξυπνο τηλέφωνο και ασύρματο ίντερνετ για να παίρνει παντού μαζί την επανάσταση,σου....

'Αν είναι έτσι οι επαναστάτες όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω ...Για μένα επανάσταση δεν είναι να κλείνεις τους δρόμους,επανάσταση είναι να αλλάζεις τρόπο ζωής,να γίνεις καλύτερος άνθρωπος με τους συνανθρώπους σου  να καταναλώνεις συνειδητά κι όχι να πηγαίνεις Σούπερ μάρκετ να αγοράζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι με χρήματα που δεν έχεις…» αυτό λέγετε η τέχνη του Μάρκετινγκ: να ξεκινήσει ο καθένας την αλλαγή απο τον εαυτό του !!!!
και αν η κρίση μας έκανε να είμαστε  παρατημένοι  από τη Ζωή από τα θέλω να μην έχουμε τα κότσια να διεκδικήσουμε κομμάτι από την πίτα της χώρας που ζούμε σήμερα να θυμόμαστε ότι τίποτα δεν χαρίζεται σε αυτήν τη Ζωή !!!
 Και εάν η επανάσταση μέχρι στιγμής περιορίζεται στον καναπέ, ας λειτουργήσει τουλάχιστον ως ένα μεταβατικό στάδιο, ένα στάδιο πραγματικής αυτογνωσίας για τον καθένα μας, ώστε να σηκωθούμε τελικά όταν έρθει η ώρα, πιο δυνατοί και πιο άνθρωποι από ποτέ.




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured