ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Όνειρο ήταν !!!



“Αυτά που μ’ αρέσουν είναι η μοναξιά μου!!!!!!!

Δεν σιμώνει κανένας....κάθισα κάτω από το δέντρο της μοναξιάς να ξαποστάσω στη σκιά του ξάπλωσα και χάζευα τα φύλλα του να θροΐζουν στον αέρα που παίρνει ανάμεσα τους και σιγοτραγουδούσε ο αγέρας στο δέντρο θα είμαι ο φύλακας ο άγγελος σου!!!!!
Και ζήλεψα και του ψιθύρισα κι εγώ τις σκέψεις μου… Δεν μπορώ δέντρο μου ο χειμώνας με πληγώνει είμαι παΐδι τη άνοιξης και του καλοκαιριού δεν μπορώ δέντρο μου τις λέξεις ντυμένες με ψέματα δεν μπορώ τους ανθρώπους του δήθεν που αλλά θέλουν κι αλλά λένε δέντρο μου .. γιατί χάθηκε το κοριτσάκι που είχα μέσα μου και το θέλω πίσω και ξέρω δέντρο μου ότι δεν αγαπώ έμενα γι αυτό νοιώθω σαν τον  Μικρό  πρίγκιπα που ζω σ' ένα αστέρι, ένα πλανήτη, το δικό μου, τη Γη,γιατί- Για όλους τους ανθρώπους τα αστέρια δεν είναι ίδια ...Εξημέρωσέ με... Ας βρεθεί κάποιος "Μόνο με την καρδιά βλέπεις καθαρά, την ουσία δεν την βλέπουν τα μάτια", ένας απ'τους τελευταίους διαλόγους του μικρού πρίγκηπα απο το βιβλίο του Αντουάν ντε Σαιντ - Εξυπερύ........Τα ζήτησα όλα από τη ζωή μου δέντρο μου δεν έκανα εκπτώσεις και τα πλήρωσα όλα από τη ψυχή μου και νοιώθω θλίψη που γίνεται βουνό .. Αλλά καλύτερα στην ερημία μου όπως κι εσύ είσαι μόνο μες στο πουθενά όποιος θέλει να ξαποστάσει είσαι εδώ και ακούς εσύ δεν αισθάνεσαι μόνο εδώ τόσα χρόνια δεν σε θλίβει δεν σε θυμώνει ξυπνάς μονός στο φως με παρέα τον ήλιο κοιμάσαι μετά αστέρια και τι ονειρεύεσαι ???να σου πω εγώ τι ονειρεύομαι???ένα κόσμο ιδανικά πλασμένο και εκεί μέσα εγώ να στριφογυρίζω με τα χεριά ψηλά στον ουρανό γιατί θέλω να τον αγγίξω …γιατί πρέπει να κάνω κάτι για μένα δέντρο μου αισθάνομαι τον χρόνο να μαζεύει είναι κρίμα να παίρνει η ζωή και να χάνεται άσκοπα μίζερα δεν θέλω να ζω στο όνειρο μου και να παρακαλάω να μην ξημερώσει ο ουρανός …γιατί η μέρα είναι σκληρή χάνομαι φεύγω σκορπίζομαι πεθαίνω και παρακαλάω μην ξημερώνεις ουρανέ !!!!
Μου λείπει η ξεγνοιασιά και η παρόρμηση που έχουν τα νιάτα… κάποτε όταν μετρούσα τη μπορώ η γη δεν με χωρούσε και κυνηγούσα τις όμορφες στιγμές μα με νίκησε ο χρόνος και το σήμερα να ξερές πως πόνεϊ στα είπα όλα δέντρο μου λόγια της σιωπής που δύσκολα βγαίνουν από τη ψυχή !!!θα μείνω εδώ μαζί σου θα γίνω κι εγώ ο φύλακας ο άγγελος σου κι εσύ ο δικός μου θα είμαι η συντρόφια σου να σου δίνω κουράγιο όταν μαυρίζει ο ουρανός θα είμαι εδώ να σε φιλά να σε παρηγορώ όταν παγώνεις από τον αέρα !!!!!
και ξαφνικά ξύπνησα στον ύπνο μου την ώρα που μου έλεγες θα είμαι  κοντά σου όταν με θες και συνειδητοποίησα ότι όνειρο ήταν !!!τέλειωσε το παραμύθι κι αρχίζει η ζωή μα τι να την κάνω τη ζωή τόσο πεζή που είναι την δική μου θέλω να είναι σαν ψέμα αληθινή θέλω να παραμυθιαστεί η ψυχή μου μην με ξυπνάτε αφήστε με στον κόσμο μου να ζω ….

όνειρο ήταν Γμτ……
ο φύλακας ο άγγελος σου τραγούδι Κότσιρας





ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured