ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μαύρο… το χρώμα της ελπίδας…


Αυξήθηκαν τα τέλη των διοδίων ανά την επικράτεια και εξανίστανται οι συμπαθείς ιθαγενείς αυτού του τόπου…. Γιατί διαμαρτύρεσθε αγαπητοί μου συμπολίτες? Εσείς δεν απαντούσατε στα γκάλοπ σε ποσοστό 85% ότι δεν έχετε αντίρρηση στην ιδιωτικοποίηση των διοδίων αρκεί να κατασκευασθούν καλοί δρόμοι? Λουστείτε τώρα τις επιλογές σας και μην διαμαρτύρεσθε καθόλου… Ενδεικτικά μόνο θα σάς πώ πώς ο’παραχωρησιούχος’

έχει δικαίωμα (προβλέπεται από τις συμβάσεις) μέσο- μακροπρόθεσμα να αυξήσει τις τιμές των τελών διοδίων στον μέσο όρο των ευρωπαϊκών τιμών πού ανέρχονται στο ποσόν των 12 λεπτών ανά χιλιόμετρο. Δηλαδή στην διαδρομή 500 χλμ Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει δικαίωμα να χρεώνει 60 γιούρος για τα ι.χ επιβατικά…. Δέν θέλατε κρατική διαχείριση που κάνοντας κοινωνική πολιτική κράταγε χαμηλά τις τιμές…. αλλά αυτή η επιλογή έχει και τις παράπλευρες απώλειες, όπως π.χ τα έσοδα πού πήγαιναν στον προϋπολογισμό τώρα πάνε στην τσέπη του ‘’δύστυχου’’ εργολάβου και επειδή λείπουν αυτά τα χρήματα από τα έσοδα του κράτους θα τα πληρώσουμε με άλλο τρόπο εμείς… όπως συνέβη και με όλες τις δημόσιες εταιρίες πού έφερναν χρήματα στον προϋπολογισμό και πουλήθηκαν αντί πινακίου φακής σε ιδιώτες. Με λίγα λόγια η απώλεια του εισοδήματός μας είναι διπλή και τα τέλη των διοδίων τα πληρώνουμε διπλά και τρίδιπλα και το κενό πού δημιουργήθηκε στον προϋπολογισμό θα το αναπληρώνουμε εμείς για πάντα. Τέτοιες συμβάσεις έκαναν οι κυβερνήσεις πού και εμείς στηρίξαμε με την ψήφο μας από τον γίγαντα Λαλιώτη και την ταπεινή Βάσω μέχρι τον συμπαθή κουφό του κάμπου τον Σουφλιά… Τις οποίες συμβάσεις τις ψήφισαν όλα τα κόμματα πλην του ΚΚΕ. Στην τελευταία μάλιστα σύμβαση που αφορά το κομμάτι Κόρινθος-Πάτρα προβλέπεται πώς όταν ολοκληρωθεί το έργο, το 40% των εισπράξεων θα πηγαίνει στο κράτος και όσο υπάρχουν τα έργα σε εξέλιξη ο εργολάβος θα καρπώνεται το 100%...Εσείς τι λέτε θα το τελειώσει ποτέ το έργο ο εργολάβος? Αρκεί να σας αναφέρω ότι το έργο ξεκίνησε το 2007 και μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχει τελειώσει ούτε ένα μέτρο… όλα αυτά τα χρόνια φυσικά ο εργολάβος εισπράττει… Επιπροσθέτως να αναφέρω ότι και την συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων πάλι εμείς θα την πληρώνουμε παρότι είναι υποχρέωση του εργολάβου π.χ το κόστος ηλεκτροφωτισμού του οδικού δικτύου … άς μας πούν τα παιδιά στην ΓΓΔΕ ποιος τον πληρώνει…. και τον εκχιονισμό τον αναλαμβάνει το κράτος… τα μηχανήματα από τις περιφέρειες κάνουν την δουλειά πού εμείς πληρώνουμε …επίσης η αστυνόμευση των ‘’εθνικών’’ οδών με δικά μας χρήματα γίνεται… Ο λόγος που γράφω αυτές τις αράδες είναι ότι έρχονται εκλογές… ευρωεκλογές και είναι μία καλή ευκαιρία να απαντήσουμε στις κυβερνήσεις των εργολάβων διά της ψήφου μας… και να τους στείλουμε στον αγύριστο… οριστικά. Το έχω γράψει, το ξαναγράφω και θα το γράφω συνεχώς ,ότι καιρό και να κάνει σε όποια κατάσταση και να βρεθούμε επιβάλλεται όλοι να ψηφίσουμε στις ευρωεκλογές… μαθαίνω ότι καταργούν και την ψήφο των ετεροδημοτών στον τόπο διαμονής τους …προσπαθούν να αποτρέψουν τον κόσμο από το να πάει στην κάλπη πιστεύοντας πώς οι ετεροδημότες δεν θα πάνε δύο φορές για ψήφο, δημοτικές την πρώτη Κυριακή ευρωεκλογές την δεύτερη… Εάν δεν υπάρχει η δυνατότητα για δύο ταξίδια σε μία εβδομάδα προτιμότερο είναι να πάμε την δεύτερη που είναι οι ευρωεκλογές… άλλωστε στους περισσότερους δήμους οι δήμαρχοι θα εκλεγούν την δεύτερη Κυριακή ,δύσκολα υποψήφιος θα λάβει το 42% την πρώτη Κυριακή. Μαυρίστε και τα δύο κόμματα που μάς έφεραν σε αυτή την κατάσταση και κυρίως κρατήστε μακριά από την κάλπη τους 65+ θα καταστρέψουν πάλι και εμάς και τους νεότερους…. Μαύρο στα δύο κόμματα, μαύρο στον κυρ-Φώτη … στους 58 και στα κομματα του Ζώη του Πολύδωρα και των λοιπών εντολοδόχων Σαμαρά-Βενιζέλου… μαύρο και στην ελιά ….μαύρο σάν τον Δάκο… Για την αποκατάσταση του μαύρου που έλεγε και η Κατερίνα…

Nikos Samaras

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured