ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

«Μέρα δίχως έμπνευση» Γμτ !!!

Λυπάμαι για την κατάσταση αδράνειας που επικρατεί στο blog μου τις τελευταίες μέρες...δεν έχω έμπνευση...Ενώ είναι τόσα πολλά αυτά που με απασχολούν δεν μπορώ να κάτσω να γράψω,περνάω φαση personal development thing σε μια προσπάθεια να βελτιώσω τον εαυτό μου και να γίνω εκείνο που θα ήθελα πραγματικά να είμαι. Γιατί, μέσω κάποιων γεγονότων και παρατηρήσεων, κατάλαβα ότι δεν είμαι εκείνο που νόμιζα/ήθελα... anyway.. και επειδή δεν έχω έμπνευση Θα σας περάσω στα γρήγορα όλη την επικαιρότητα ένα χεράκι μέσα απο τα μάτια τα δικά μου..
Οχι δεν θα ασχοληθώ με την πολιτική δεν με εμπνέει ιδιαίτερα το έχω αφήσει στο φιλο και συνεργάτη Νικο που το κατέχει..το θέμα καλά ...
Εγω θα κανω gossip και ξεκιναω απο τη Eurovision αυτο το πανευρωπαϊκό πάρτι, πολυπολιτισμικό αυνανισμό, τηλεοπτική υπερσαχλαμάρα ή απλά συγκέντρωση βαμμένων, αλλά με τίποτα δεν μπορείς να ισχυριστείς ότι πρόκειται για διαγωνισμό και δη τραγουδιού....Έβρισα πολύ ??? Μπα και λίγα είπα..
Οι Freaky Fortune με τον Risky Kidd κέρδισαν θα μου πείτε ποιος είναι αυτός η μάννα του ξέρει μόνο..και θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διαγωνισμό της...
Ότι να ‘ναι ..και μου έρχεται να τραβήξω τις κοτσίδες μου(αν είχα)Σ"αυτή Τη χώρα που έχει χρεοκοπήσει παίζει μια Ελένη Μενεγάκη να δείχνει τα βυζιά της ακόμα...μια μελέτη όλο νάζι ημίγυμνη να πουλάει iphone και καλείσαι να γίνεις η πιο γρήγορη κλήση να κερδίσεις υποτίθεται ..ΟΥΦ κάνω ζάπινγκ πέφτω πάνω στο Λιανό,και ένα Θέμη Γεωργαντά να πιάνουν τα βυζιά μιας Σάσας Σταμάτη.. Και το μείζον γεγονός, ότι η Ελένη Μενεγάκη παρά λίγο να κατουρηθεί πάνω της, επειδή την στένευε το φόρεμά της !!!

"Οh my jesus christ που Ζω !!!..Give me a break....
Αλλάζω κανάλι το ζεύγος Λιάγκα-Σκορδά και στο άλλο το ζεύγος Κωστόπουλου-Μπαλατσινού. Από που προκύπτει ότι αυτή η χώρα έχει πτωχεύσει και τρία εκατομμύρια Έλληνες είναι κάτω από τα όρια της φτώχειας; Αναρωτιέμαι γιατί κυριαρχεί τόση σαχλαμάρα και τόση γελοιότητα;
Κι αν μιλάμε, για δήθεν σοβαρές εκπομπές;Ποιες είναι αυτές?? δηλαδή, να δω τον Άδωνι Γεωργιάδη, Υπουργό! Να έχει αντικαταστήσει σε γραφικότητα τον Παναγιώτη Ψωμιάδη και να περιφέρεται από κανάλι σε κανάλι...Είμαστε μια χώρα που έχει καταστραφεί και αναθέτει τον τομέα της Υγείας σε έναν εξυπνάκια που δήθεν τα ξέρει όλα;Τι να δω η τηλεορασόπληκτρη ..Τον Τραγκα να ωρύεται με ύφος ειρωνικό...Ως τώρα την έχει γλιτώσει η καημένη η τηλεόρασή μου από το ποτήρι ή τη σταχτοθήκη, που κάποια στιγμή θα εκτοξεύσω στην οθόνη της στο μέλλον δεν ξέρω τα νεύρα μου είναι οριακά...
Η τελευταία ήταν χθες το βράδυ, στο δελτίο ειδήσεων,θα σχολιάσω αυτό που με εντυπωσίασε ...Βρήκα πολύ τρομακτικό το θέμα με την εξαφάνιση του αεροπλάνου των Malaysia Airways. Μου φαίνεται αδιανόητο να μην μπορεί να εντοπιστεί ένα τεράστιο αεροπλάνο...

Αυτό που χάνεται ολόκληρο αεροπλάνο απο τα ραντάρ,στην εποχή που οι Αμερικανοί ξέρουν μέχρι&τι χρώμα βρακί φοράω...δεν το καταλαβαίνω...!!
Έχω όμως μια λογική εξήγηση για το τι συνέβη στο μοιραίο Boeing και δεν μπορούν να το βρουν και σας έχω έτοιμο το σενάριο.. Ενώ ταξίδευε έπεσε σε μια σκουληκότρυπα. Ξέρετε τις τρύπες που σε μεταφέρουν σε ταξίδι στο χρόνο. Το αεροπλάνο, λοιπόν, πήγε κάπου στο μέλλον. Αν πήγαινε στο παρελθόν θα το ξέραμε, γιατί όλο και κάποιος θα το είχε παρατηρήσει και θα το κατέγραφε... "Ένα άγνωστο τεράστιο αντικείμενο εμφανίστηκε στον ουρανό" 
¨Λιακοπουλος¨τηλέ-προφήτης-πλασιέ ψεκασμένος γενικά.... Άρα, αφού δεν ξέρουμε τίποτε, το αεροπλάνο πήγε στο μέλλον ..χαχα.. .Αnyway.. με όλα αυτά κανονικά δεν θα έπρεπε να θέλω ούτε δίπλα από αεροδρόμιο να περάσω. Όμως ονειρεύομαι ταξίδια μακρινά και κοντινά και στο Hong Kong άνετα ξαναπάω τώρα και ας φοβάμαι ...Κι εδώ ξαναγυρίζουμε στην αξιοπρέπεια που λέγαμε....
Σε μια χώρα που βυθίζεται σταθερά, εδώ και τρία χρόνια, να εξακολουθεί να κυριαρχεί η σαχλαμάρα.. Σε όλα τα επίπεδα, κάθετα και οριζόντια: Στην πολιτική, στη κοινωνία, στους πολίτες είμαστε άξιοι της μοίρας μας ..μήπως αυτό μας αξίζει τελικά?? Και τώρα επιστρέφω στον καφέ μου,αγκαλιά με το Laptop μου στη κοσμάρα μου !!!...Τι Ωραία που είναι !!!!



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured