ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μεγάλη Παρασκευή:..Μέρα Συγχώρεσης



Μεγάλη Παρασκευή: Μέρα πένθους, και συγχώρεσης σε όσους μας πλήγωσαν ηθελημένα η άθελα τους όσο δύσκολο κι αν ακούγεται πρέπει να μάθουμε να συγχωρούμε όσους μας πλήγωσαν και μας αδίκησαν, θα μας κάνει καλύτερους ανθρώπους μόνο έτσι θα ζούμε γαλήνια ..να τα αφήνουμε πίσω μας!!!
Προτιμώ οι άνθρωποι να με κάνουν να νιώθω..Όχι να σκέφτομαι..Γιατί οι σκέψεις ξεχνιούνται..Τα συναισθήματα όμως..Ποτέ και όχι αν νομίζετε πως οι λέξεις πονάνε...μάλλον δεν έχετε "ακούσει" σιωπές...ΑΦΗΝΩ πίσω μου όσα με πλήγωσαν Η αληθινή έννοια της συγχώρεσης δηλώνεται από την ίδια την λέξη: συν + χωρώ = επεκτείνω τον κύκλο της αγάπης μου ώστε να μπορέσει να χωρέσει περισσότερο από αυτό που Είμαι...
Αυτό σημαίνει ότι βρίσκω χώρο μέσα στην καρδιά μου και για κάποιον άλλο. Η συγχώρεση στρέφεται προς εκείνους που μας πλήγωσαν, μας πίκραναν ή μας απογοήτευσαν, γιατί αυτούς τους διώχνουμε από την καρδιά μας.Συγχωρώντας, ελευθερώνουμε και εμάς και τους άλλους, αποδεσμευόμαστε από το παρελθόν και έτσι δημιουργούμε ένα καλύτερο μέλλον. Προχωράμε μπροστά αντί να γυρνάμε συνέχεια πίσω. Κοιτάμε τον ήλιο, αντί να κοιτάμε τα σύννεφα...Αφιερωμένο σε όσους με πλήγωσαν η πλήγωσα εγώ Άθελά μου…με αγάπη!!!!
Δως μου την δύναμη να λέω σ΄αγαπώ
και όσους με πλήγωσαν να τους συγχωρώ,
δως μου την δύναμη να μην γονατίσω
από τις λύπες της ζωής ποτέ μην λυγίσω.

Θέλω να είμαι εγώ η δυνατή 
να στέκω όρθια σε κάθε πληγή,
να λέω καλημέρα σε όσους με πλήγωσαν
και όσους στην ψυχή μου πάνω πάτησαν.

Γιατί ότι μας πληγώνει και δεν μας σκοτώνει
μας κάνει σοφούς και μας δυναμώνει,
έτσι και εγώ πολύ σ΄ευχαριστώ...
τι κι αν πληγώθηκα, μπορώ όρθια να σταθώ
Δως μου δύναμη θεέ !!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured