ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Facebook " η " κλειδαρότρυπα ??




προχτές: Ήμουν σε ένα "εναλλακτικό" για να το θέσω κομψά cafe, όταν είδα ένα νεαρό κύριο  με σκύλο που όλη την ώρα το ζωντανό ήταν γύρω μου μόνο freddo δεν ήπιε από το καλαμάκι μου αφού δεν άντεξα άλλο υπομονή να κανω η φιλόζωη και τα πήρα ..του είπα να τον δέσει κι εκείνος γύρισε και μου είπε πως είπατε?δεν με κατάλαβες;Μεσίε ??Ενοχλεί .. Μόνο αφού μου είπε το όνομα θυμήθηκα και αμέσως ντράπηκα για την επίθεση επειδή είναι και φίλος μου στο fb και δεν τον αναγνώρισα. Αnyway εννοείται ότι το έδεσε το κουτάβι που ήταν σαν γαϊδούρι..... Έχουμε δηλαδή κόσμο που εύκολα σχολιάζουμε ή κάνουμε like αλλά αν τον δούμε έξω δεν τον θυμόμαστε καν....όπως το like ας πούμε. !!!!!γράφει ο άλλος ποστ ότι πέθανε ο σκύλος του και είναι χάλι μαύρο και βλέπεις από κάτω 15 Like. κάτσε καλά ρε μ@..κα, τι στο καλό κάνεις Like; Πενθεί ο άνθρωπος..τι σου άρεσε για να κάνεις Like? το άλλο πάλι.. Ο τάδε είναι στην τάδε περιοχή ό τάδε είναι στο κλάμπ ο τάδε είναι Λονδίνο τούτο το σύστημα να κλάνεις και να το λές δεν το καταλάβω! Αυτό έκανε και ένας γνωστός μου (άκουσον ακούσουν) την ημέρα της παρέλασης  έβαλε το στο facebook ότι θα πάει,να καμαρώσει το σπλάχνο του όταν πήγε σπίτι δεν βρήκε τίποτε! είχαν φορτώσει ολο το σπίτι  αφού ήξεραν όλοι που ήταν και πόση ώρα θα έκανε!!! 

Και τα blog και το facebook και όλα τα αλλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εργαλεία...εξαρτάται πως τα χρησιμοποιούμε αλλά το facebook κατάντησε και λίγο αρρωστημένη κατάσταση υπάρχουν που Άνθρωποι που μπορεί να μην σου έχουν μιλήσει ποτέ και μπαίνουν κάθε μέρα στην σελίδα σου (αν τον έχεις αποδεχτεί για φίλο) και σε παρακολουθεί κάτι σαν φαινόμενο της κλειδαρότρυπας ***********Ποστάρω φωτογραφίες και τραγούδια, λέω τι αισθάνομαι, βρίζω, βγάζω τα απωθημένα μου, μοιράζομαι ενδιαφέροντα άρθρα, ακούω τις απόψεις τους. Για μένα είναι ένα χρήσιμο αλισβερίσι. Μου αρέσει, το απολαμβάνω χωρίς να προβάλλω πολύ προσωπικά στοιχεία. Αν και όπως έχουμε καταντήσει, η Google και η NΑSA μας έχουν κάνει φύλλο και φτερό, γνωρίζουν τα πάντα.....Φυσικά, υπάρχουν και αυτοί που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλείο επικοινωνίας για θέματα δουλειάς...όπως εγώ τώρα ..Μάλιστα, αυτό να το καταλάβω. Είναι ένα καλό επαγγελματικό εργαλείο για το μαγαζί μου για το blog μου.. 
Αυτή η ομάδα όμως είναι μικρή.Ο περισσότεροι χρησιμοποιούν το Facebook, το 



Tweeter για χαβαλέ.Η εποχή που έβγαινες στη γειτονιά και έπιανες κουβέντα με την κυρία στο περίπτερο που σου έλεγε χαρτί και καλαμάρι ποιος τα έχει με ποιον, ποια ξενοκοιμάται και ποια περιμένει μωρό, δεν έχει περάσει, απλά έχει αναβαθμιστεί. Έχει αναβαθμιστεί στην εποχή που όλα αυτά, κι άλλα πολλά, μπορείς να τα μάθεις ξαπλωμένος στο κρεβάτι σου και χαζεύοντας την αρχική σου σελίδα στο facebook...Εν όπως η γειτόνισσα χώνεται πίσω που το παράθυρο και παρακολουθεί την άλλη γειτόνισσα ακριβώς το ίδιο πράμα.Έτσι μαθαίνεις ποιος τι έκανε το Σάββατο, πόσα κιλά πήρε ή έχασε η ξαδέρφη σου, ποιος είναι γκέι, ποιος δεν είναι τι κάνει ο παλιός σου γκόμενος και κυρίως με ποια το κάνει. Απλά πράματα, καθημερινά, που είναι λογικό να θέλεις να γνωρίζεις. Για αυτό εξάλλου έχεις ίντερνετ και στο κινητό για να μαθαίνεις από νωρίς όλα τα νέα...φρέσκα φρέσκα.. Των άλλων.To facebook είναι ένας μοντέρνος τρόπος κουτσομπολιού. Είναι σαν να βλέπεις την ζωή του άλλου μέσω μιας κλειδαρότρυπας. Η μάλλον να νομίζεις ότι βλέπεις την ζωή του άλλου μια και στο facebook είναι όλοι ευτυχισμένοι !!!! και αναρωτιέμαι η χαζή ξανθιά *Μήπως μας αρέσει, τελικά, να μας βλέπουν από την κλειδαρότρυπα;..???


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured