ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Πιστεύετε στο ένστικτο?

Συνήθως λέω στον εαυτό μου ..
Άσε το "μέσα σου" να φτάσει εκεί που πρέπει.....ένστικτο το λέω εγώ άστο να σε οδηγήσει για μένα,σημαίνει το εμπιστεύομαι απόλυτα μπορώ να πω, sometimes και με δεμένα τα μάτια..Δεν είναι ανάγκη να τα καταλαβαίνεις όλα με τον νου. Somethings are not meant to know, until they are.
προσπαθώ αυτό το καιρό να Βοηθάω τον εαυτό μου παίρνοντας θετικά vibes από όπου μπορώ. Μια ήρεμη μουσική, ένας περίπατος στη φύση... you'll find it :)
μιλώντας με ωραίους ανθρώπους να ακούω για τη ζωη τους..Δεν ξέρεις ποτέ τι ζόρι μπορεί να τραβάει ο καθένας. Είτε μικρό είτε μεγάλο, είναι το ζόρι του and it might actually be the source of a lot of pain. Και κάποτε μπορείς να το παλέψεις λίγο καλύτερα, αλλά sometimes, υπάρχουν στιγμές που it gets the better of you. Και δεν θες ούτε να δώσεις εξηγήσεις, ούτε να το θυμάσαι ή να σου το θυμίζουν. So don't be assholes and don't ask stupid questions!anyway
Πιστεύετε στο ένστικτο?Ποιο πιστεύετε οτι είναι καλύτερο: ένστικτο ή εμπειρία?Προσωπικά προσπαθώ (δεν σημαίνει πως τα καταφέρνω κιόλα απλά την κάνω την προσπάθεια :) ) να βάζω ένα μέτρο σε αυτά να μοιράζω στα 2 την κατάσταση, ένστικτο και λογική. Οι περισσότερες σωστές επιλογές ήταν φυσικά αυτές με ένστικτο. Εγω μιλάω για αυτο το συναίσθημα που έχεις όταν συναναστρέφεσαι με κάποιον ή απλα τον παρατηρείς, είναι σαν να ξέρεις απο την πρώτη στιγμή πως θα καταλήξει το όλο πράγμα. Είναι όταν ακούς κάποιον να σου λεει πράγματα και εσυ μέσα σου να ξέρεις οτι κάτι άλλο παίζει και οτι σου λεει ψέματα. Ή να βλέπεις πράξεις, κινήσεις και να ξέρεις οτι είναι ολα μια υποκρισία..Απλά κάτι μέσα σου σου λέει οτι κατι δεν παει καλά ενω οι ενδείξεις δείχνουν άλλα. Δεν ξέρω κατά πόσο το περιέγραψα σωστά..όποιος το εχει καταλαβαίνει. Όλοι έχουμε φτιάξει μια βάση δεδομένων στο μυαλό που μας λέει οταν κάτι δεν παει καλά πολλές φορές. Συνήθως χρησιμοποιούμε τον όρο "διαίσθηση" για κάτι που αισθανόμαστε αλλά δεν μπορούμε να το εξηγήσουμε λογικά γιατί χτυπάνε καμπανάκια στην βάση δεδομένων μας.
Ή στο ότι μπορούμε να πιάσουμε, δεν ξέρω, τα vibes ίσως του άλλου? Ή μιας κατάστασης? Και να νιώθετε, να ξέρετε κάτι πριν καν συμβεί?,, αλλά ειναι η ανάγκη μας να δούμε κάτι θετικά ή αρνητικά.Γι αυτό τις περισσότερες φορές πέφτουμε έξω.....:) Η δυσκολία είναι να διακρίνουμε πότε το ένστικτο μας είναι σώστο και πότε όχι. Εκεί είναι το στοίχημα. Συνήθως κατόπιν εορτής το καταλαβαίνουμε...Ετσι κι εγω..Προχτές ξύπνησα απότομα από τον ύπνο μου το πρωί προσπάθησα να θυμηθώ τη έβλεπα και ήμουν αγχωμένη....Αλλα κενο!!Ετσι ειμαι τον τελευταίο καιρο και μ¨αρέσει μπορώ να πω το Απολαμβάνω .. ωραίο το κενό !!Η ΛΟΓΙΚΗ μου κάνει παράσιτα,αυτο το καιρο σε αυτη την αυτόματη διεργασία που ειναι ολα μπερδεμένα στο μυαλό μου ενα κοκτέιλ απόψεων και εμπειριών.. Τι εννοώ με τη λέξη παράσιτα?οπεν γκρικ λεξικό εντ απγκρειντ..Με δικά μου λόγια τα είπα προσπάθησα να σας εξηγήσω το δικο μου ένστικτο πως λειτουργεί !! Πως να το γράψω me tarzan gaoy you jane oug!? Αντε Καληνύστα. Ελπίζω το κείμενο μου τουλάχιστον να λειτούργησε σαν ένα οπτικό xanax.. μπιιιιιιιιιπ________________



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured