ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Στο πηγαιμό για την Ιθάκη !!



Ταξίδι στο Άγνωστο με βάρκα την Ελπίδα ..Αχ πόσο θα ήθελα ένα τέτοιο ταξίδι να κανω…Αλλά Ταξιδεψα ως τα Άγια χώματα άγνωστο δεν το λες το χωριό μου βάρκα το αυτοκίνητο επίσης δεν είναι ελπίδες δεν τρέφω γιατί η Ιθάκη μου είναι ιδιά εκατοντάδες χρόνια τώρα …οπότε όλα είναι όπως πρέπει να είναι και στη θέση τους και επαναλαμβάνονται όλα με την ιδιά σειρά όπως κάθε χρόνο che la vie λοιπόν στη διαδρομή ανακάλυψα ότι ήρθε η ανάπτυξη του Σαμαρά.. Ω ναι επιτέλους ήρθε η πολυπόθητη ανάπτυξη ολη η εθνική οδός ένα εργοτάξιο όλα τα συνεργεία εργάζονταν πυρετωδώς δλδ ενας έσκαβε και οι άλλοι κοίταζαν σκαμμένοι ολοι οι δρόμοι σημειωτόν τα αυτοκίνητα ,,,λεφτά υπάρχουν και πέσαν στα μπετό προσέθεσαν και διόδια σαν το παγκάρι της εκκλησίας «για αποπεράτωση του έργου »έτσι είναι μπροστά στην αιωνιότητα η ανάπτυξη θέλει θυσίες ε μην είμαστε κι αχάριστοι !! Στο ιδιο κλίμα βρήκα και το χωριό μου με καινούριο δήμαρχο χαμογελαστά πρόσωπα να με καλωσορίζουν δεν πρόλαβαν την ανάκριση είχε νυχτώσει..τη γλίτωσα προς το παρόν όχι για πάντα με παραμονεύουν το νοιώθω …τι είναι το χωριό μου για μένα όχι δεν είναι τα βουνά μήτε οι κάμποι .. είναι και σαν το άγιο όρος πως πάνε οι άντρες να εξυψώσουνε το πνεύμα τους κάπως έτσι λειτουργεί και για μενα εγώ δεν εχω κάτι να εξυψώσω οπτέ κάθαρση το ονομάζω ..εκεί έρχομαι σε επαφή με τη φύση με τις ρίζες μου γίνομαι γήινη πατώ στο χώμα και μυρίζω τα βρεγμένα φύλλα μου δίνει ενέργεια ποτίζει το μυαλό και το κορμί μου και παίρνω δύναμη και όλα είναι ξεκάθαρα μετά ..Αυτά είναι το χωριό μου !!!αγνοί απλοί καθημερινοί άνθρωποι που μόνο μέλημα τους είναι δως ημίν σήμερον Άντε και να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αλλά ως εκεί ..ούτε στόχοι φιλοδοξίες ανταγωνισμοί μεγαλεπήβολα σχέδια προς υλοποίηση …
Αναρωτιέμαι: Είναι σημαντικό να αγαπάμε τον τόπο μας;
Προσωπικά, πιστεύω πως ναι γιατί σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς  που ζούμε όλοι έχουμε ανάγκη την ηρεμία και την «ανεμελιά» που προσφέρει απλόχερα η εξοχή και η φύση. Άλλωστε ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος για να ζει σε αυτήν και όχι μέσα στην τρέλα, την βαβούρα και την μιζέρια της πόλης Δεν επικροτώ το να αγαπά κανείς τυφλά  ανθρώπους και πόλεις αλλά πιστεύω ότι είναι όμορφο να προσπαθεί να διακρίνει τα θετικά στοιχεία και να δένεσαι με ανοιχτό μυαλό open minde με πράγματα, ανθρώπους και τόπους... Αν αληθεύει αυτό που λένε οι φιλόσοφοι, πως είμαστε όλοι τέκνα του Θεού, τότε πρέπει όλοι να ακολουθούμε το παράδειγμα του Σωκράτη, κι όταν μας ρωτούν από πού είμαστε, να μη λέμε "είμαι Αθηναίος" ή "είμαι Κορίνθιος", αλλά "είμαι πολίτης του κόσμου" Ωπου γης και Πατρις...Επίκτητος....Εδώ ειναι η Ιθάκη μου!!! Δες Εδώ ...






ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured