ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Άσπρο Άλογο έχεις η BMW ??



Λοιπόν Σήμερα θα μιλήσουμε για Αντρές θα μου πείτε τη πρωτότυπο ..Από μια γυναίκα γιατί περιμένετε οτι θα μιλήσει για ποδόσφαιρο η αυτοκίνητα μα για άντρες τάσεις μόδας για το τι έκανε η τάδε φιλενάδα με ποιον τα φτιάξε με ποιον χώρισε Άντε να ασχοληθούμε και με τον ΕΝΦΙΑ γιατί ένεκα ηλικίας μας τσούζει εγώ αρνούμαι πλέων να μιλήσω για πολίτικη μου κάνει κακό με χαλάει οπότε το αφήνω στα στιβαρά μπράτσα του φίλου μου και συνεργάτη Νίκου. ..Anyway ...Αυτά τα ζωντανά (νοήμων )όντα Αρσενικά λέμε τώρα που 
υπάρχουν στη Ζωή μας έχουν αναπτύξει μεταξύ τους κολεκτιβες αλληλοϋποστηρίζονται πράγμα που ένα θηλυκό δεν μπορεί να το κάνει γιατί η ριμάδα Ζωή τώρα πια την έκανε ανταγωνιστική και είναι μόνη της να βολοδέρνει στην ανοιχτή θάλασσα με τα κύματα κάθε φορά απειλούν να την καταπιούν και την ατσαλώνουν περισσότερο την κάνουν πιο επιθετική σκληρή αντράκι απο ανάγκη για επιβίωση και τα αρσενικά τι κάνουν?? Ελίσσονται ναι έχουν αναγάγει σε επιστήμη την επιβίωση τους με χαλαρούς ρυθμούς και τεχνική και τη χρησιμοποιούν ανάλογα..Πχ κοιτάζεται ο άλλος στον καθρέφτη και βλέπει ενα μεσήλικα 40+ με αρχή ως μέση καραφλiτσα κοιλίτσα να στρογγυλεύει απο ελαφρά εως επικίνδυνα και σκέφτεται..(ναι όταν θέλει σκέφτεται.) τι κάνω τώρα ο κυνηγός?? πρέπει να αναπτύξω τεχνική κατηγοριοποιεί γυναίκες ταξινομεί , τι κάνω για να κινούμε στην πιάτσα τεχνική στο φλερτ προσέγγιση ψάχνει ασχολείται βρίσκει ατάκες να ναι καλά ο gouglis[όλα το βρίσκει] και τις εφαρμόζει κυνηγά με επιμονή και υπομονή το θήραμα (θηλυκό)ώσπου να ενδώσει που συνήθως ενδίδει ένεκα ο μύθος «οι Αντρές δεν υπάρχουν πια» πιάνουν μια κατηγορία ελευθέρας βοσκής η μη τώρα θα μου πείτε γίνομαι κυνική και συ που έχεις πλάσει στο μυαλό σου τον πρίγκηπα σου πάνω στο άσπρο άλογο άντε να ναι μια BMW ρε Γμτ και έρχεται με την τρίχα κάγκελο εμπριμέ με ριγέ κάλτσα (ωχ Θεέ μου) με την καραφλιτσα να γυαλίζει και να στρίβει λοξά να κάτσει στο τραπέζι κλείνεις τα μάτια και λες δεν μπορεί να είναι όλα τόσο χάλια εγώ είμαι επιλεκτική λάθος κάνω και ανοίγει το στόμα του και βγαίνουν όλα αυτά που θες να ακούσεις αλλά με κλειστά τα μάτια γιατί όταν τα ανοίγεις τσουπ η μαγεία χάνεται και αναρωτιέσαι σαν άλλη Ιουλιέτα ..που είναι ο Ρωμαίος μου δώσε μου πίσω το Ρωμαίο που κατάπιες που μου υποσχέθηκες στο παραμύθι  και τώρα τι κάνεις?? Κλείνεις τα μάτια και... συμβιβάζεσαι γιατί βαρέθηκες να είσαι μόνη γιατί χτύπησε το καμπανάκι «πότε θα γίνω μάννα εγώ »μήπως είναι αυτός ο πρίγκηπας που μου αναλογεί γιατί ο Θεός το σύμπαν συνωμοτεί για κάποιο λόγο με τιμωρεί η αλλη επιλογη  επαναστατείς σαν μια νέα κόκκινη ,Ροζα Λουξεμπουργκ λέω ..ντε αυτή με την κόκκινη επανάσταση ..που φώναζε «ελευτερια φως δικαιοσύνη να χαθούμε όλοι αδέλφια να σώσουμε τη γης» από τους παραμυθάδες αυτό είναι δικό μου τι σας λέω τώρα ...όχι δεν είμαι κακιά...όχι φίλες μου che la vie το λένε ..το καλύτερο σας το αφήνω για παρακάτω ... και θα μιλήσω για την άλλη κατηγόρια αντρών αυτών που η φύση τους προίκισε με ένα good looking και είναι αραχτοί και light σε ένα καναπέ ένα κρεββάτι ανάλογα που αλλάζουν πλευρό σίγουροι με έπαρση για τον εαυτό τους και ότι ο κόσμος τους χρωστάει σαν άλλοι μέγα Αλέξανδροι κομπάζουν πάνω στο άλογο τους και σε κοιτάνε με το βλέμα Χάρη σου κάνω κοπελιά που με κυκλοφορείς και συ θες να του αστράψεις δυο χαστούκια αλλά το καταπίνεις ένεκα ο μύθος είπαμε ...να μην τα ξαναλέμε και ανοίγει το στόμα του και βγαίνουν κοτρόνες ατάκες τύπου ποιο ειναι το δυνατό σου σημείο πάνω σου μωρό μου με τι ασχολείσαι και πόσα βγάζεις που έχεις εξοχικό μωρό και θες να αρπάξεις μια να του την φέρεις στο κεφάλι το άδειο μήπως έχει ξεχαστεί τίποτα στο βάθος και επανέλθει στη φύση που τον προόρισε να είναι στιβαρό γενναίο αρσενικό να σε σηκώσει στα γυμνασμένα με αναβολικά μπράτσα του και να σε βάλει ψηλά στο θρόνο που έχει στην καρδιά του φτιάξει για σένα ..και βλέπεις πολλές εκεί να περιμένουν στην ουρά συνωστισμός για την καρέκλα και τότε γίνεσαι μια σύγχρονη pink και του λες « so what» και παίρνεις το αλυσοπρίονω Husqvarna 236 175 ευρώ κάνει κατά προτίμηση η μάρκα .. πάρτε κουζινομαχαιρα οτι βρίσκεται πρόχειρο γύρω σας....και κόψτε καρέκλες σπαστέ τα κάντε τα ολα πουτάνα ούτως η άλλως σε ενα αχυρένιο μυαλό όσο και να ψάξεις άχυρα θα βρεις.. Εκτόνωση το λένε φίλες μου μεγάλη λέξη σοφή βοηθάει δοκιμάστε το σας το προτείνω ανεπιφύλακτα θα αναγεννήθητε θα αισθανθείτε σαν μια άλλη Xena Warrior Princes κάτι ήξεραν τα Αμερικανάκια που την επινόησαν για κάτι τέτοιους Μ@..ς ...Ουπς .Δεν θα σας κουράσω άλλο με τις αναλύσεις μου
 ...Γιατί είναι δύσκολες οι σχέσεις σήμερα όλοι ψάχνουμε ουσιαστική επικοινωνία με τους άλλους αλλά δεν είμαστε ειλικρινής με τον εαυτό μας και όλοι ψάχνουμε το άλλο μας μισό αν και ...Κατά την άποψη μου είναι ένας μύθος για να μην απογοητεύεται ο κόσμος και σταματάει την προσπάθεια να βρεί το άλλο του μισό(όπως και να το λένε αυτο). Τώρα τι φταίμε κι εμείς αν το άλλο μας μισό βρίσκεται στον ειρηνικό ας πούμε και δεν μπορούμε να πάμε να το βρούμε..... Ταίρι υπάρχει για όλους εκεί έξω κορίτσια αρκεί να θέλουμε να το βρούμε... Όλο και κάποιος θα είναι πιο κοντά στα θέλω μας και στο ιδιο μήκος κύματος μαζί μας ώστε να μπορούμε να συνεννοηθούμε, να συμβιώσουμε, να αναπτύξουμε μια καλή φίλια-αγάπη και μια ωραία σχέση Ζωής. Το θέμα είναι κατά πόσο ψάχνουμε, πόσο ανοιχτά έχουμε τα μάτια μας και τι κριτήρια θέτουμε... Μπορεί να περάσει απο δίπλα μας και να το διώξουμε γιατί κοιτάμε ενα λάθος άτομο ή γιατι ψάχνουμε σε λάθος μέρη ή με λάθος γνώμονα...Δεν ξέρω τα συμπεράσματα δικά σας...To Be Continued....




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured