ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

«Η σιωπή είναι χρυσός..τελικά η όχι.??

Φαίνεται ατελείωτη η νύχτα απόψε σκοτεινή και δύσκολη πάντα έτσι ήταν γι αυτό και έχει τη γοητεία της φεύγει η μέρα η σκληρή πραγματικότητα και την αντικαθιστά η νύχτα και εξάπτει τη φαντασία και είναι ώρα για απολογισμό της μέρας τι έκανα τι είπα και γιατί ποσα απ αυτά εννοούσα μεγάλωσα και δεν κατάφερα να τιθασεύω τις παρορμήσεις μου τα λόγια μου και τον εγωισμό μου μεγάλωσα άραγε? μου λένε ότι είμαι γλωσσού και δεν μπορώ να αφήσω τίποτα ασχολίαστο Σκέφτομαι έχουν δίκιο?? ..Είναι από αυτές τις στιγμές που θα έπρεπε να είχα μετρήσει ως το 10 από μέσα μου πριν ανοίξω το στόμα μου σήμερα τελικα η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει" λέει η παροιμία. Πόσο επικίνδυνη και καταστροφική μπορεί να αποδειχθεί η λεκτική βία Γμτ; Δεν το κάνω όμως από την ανάγκη να πληγώσω εκείνον στον οποίο απευθύνομαι ούτε γιατί είμαι κακιά. Προσωπικά ανταποδίδω μία προσβολή ή μία λεκτική επίθεση επειδή απλά πιστεύω ακράδαντα ότι μπορώ να γίνω εξαιρετικά ετοιμόλογη σε βαθμό να αποστομώσω εύκολα και γρήγορα τον " εχθρό" με ατάκα νοκ άουτ χωρίς καν να χρειαστεί να τη σκεφτώ παραπάνω από μερικά κλάσματα δευτερολέπτου..Και μου αρέσει αυτό. Το βρίσκω ένα ωραίο , έξυπνο παιχνίδι για γερούς παίχτες. Από την άλλη όμως, δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι εκτός από το κέφι μου, την ίδια ώρα συμμετείχα και εγώ , χωρίς ουσιαστικά να το θέλω, σε μία μορφή βίας ..εκείνη τη στιγμή σκέφτομαι μονό τη παρακάτω ατάκα Και συνήθως όταν κάποιος ξεκινάει τη βία( αυτός που επιτίθεται δηλαδή), δεν περιμένει ότι θα δεχτεί απάντηση, και αν αυτό συμβεί, ο ηθικός αυτουργός της αρχικής πράξης βίας, βράζει , ανατροφοδοτείται και πάει λέγοντας , ανοίγοντας έτσι έναν φαύλο κύκλο που δεν οδηγεί πουθενά δηλαδή τα κάνω ξαφνικά όλα π@..να και μετά its too late .. Η γλώσσα πληγώνει πιο βαθιά από το μαχαίρι,.. εκείνο πληγώνει το σώμα, ενώ αυτή πληγώνει την ψυχή.. τελικά μάλλον  Η σιωπή είναι χρυσός!...... πάντα όμως;.. Ο Τζωρτζ Μπέρναρντ Σω είχε πει «Η σιωπή δεν κάνει λάθη».. λέτε να έχει δίκιο τελικά?? . Η σιωπή ίσως σε αυτήν την περίπτωση είναι χρυσός γιατί με αυτή εξαγοράζεις την ηρεμία σου, εξαγοράζεις την πλεονεκτική θέση να βλέπεις την αντίδραση του άλλου εκ του ασφαλούς, γιατί εξαγοράζεις χρόνο που θα σου φάνει χρήσιμος στην επόμενη κίνηση. Άραγε αυτό χαρακτηρίζεται σοφία;; ή πονηριά; Μήπως πρέπει να ακολουθήσω την τακτική θα δαγκώνω τη γλώσσα μου στο εξής «Η σιωπή μου προς απάντησή σου» ουφ.. Άντε να δω πως θα τα μαζέψω τώρα ..και επειδή έχω τις μαύρες μου  θέλω να κλείσω με ένα αγαπημένο μου κομμάτι ...

Kovacs - My Love (Official Video) - YouTube

www.youtube.com/watch?v=CR6M_sqTVqE


,

Kovacs - My Love (Official Video) - YouTube
www.youtube.com/watch?v=CR6M_sqTVqE




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured