ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

✩☾ Νυχτερινές πτήσεις ✩☾


Πτήσεις με εισιτήριο χωρίς επιστροφή και με την επιθυμία να μοιραστώ ταξιδιάρικες σκέψεις και όχι μόνο μαζί σας ...Πτήσεις μέσα στη νύχτα με συνταξιδιώτη εσάς τον αναγνώστη, που από θεατή θέλω να σας μετατρέψω σε παίχτη να σας πάρω μαζί μου να σας δείξω τον κόσμο μου τις σκέψεις μου για όλους εσάς που δεν με ξέρετε προσωπικά και με ακολουθείται αυτά τα τρία χρόνια να σας συστηθώ και δεν θέλω ένα συμβατό χαίρω πολύ με όλους τους κανόνες της ευγένειας και ένα ψεύτικο χαμογελάκι.. να κάνετε ελαφρά υπόκλιση και να πείτε χαίρω πολύ…όχι είμαι και εγώ ένας χαμαιλέοντας όπως όλοι σας δεν υπάρχουν ούτε καλοί, ούτε κακοί... Όλοι είμαστε λίγο απ' όλα. Ανάλογα με το τοπίο, αλλάζουμε μορφή ,έτσι Κι εγώ δεν ήμουν ποτέ τόσο δυνατή…Και καθόλου οχυρωμένη. ... Όλα τ’ βράδια της ζωής μου τα πέρασα παίζοντας κυνηγητό με τα όνειρά μου μόνο η νύχτα ξεδιπλώνει αλήθειες που την μέρα κρύβονται. .. Έμαθα να χτίζω τείχη όχι για να εμποδίσω κάποιους να μπουν στη ζωή μου, αλλά για να δω ποιοι θα σκαρφαλώσουν για να μπουν στην καρδιά μου... πήρα και λάθος στροφές που δεν είχαν καλή ορατότητα αλλά τώρα έμαθα και βλέπω με τα μάτια της ψυχής αλλά Το πιο όμορφο γαλάζιο το βρήκα μέσα μου , και βούταγα στα αγριεμένα πελάγη και με πάταγαν τα κύματα δεξιά και αριστερά ναυάγησα πολλές φορές !!Αλλά μ'αρέσει να ταξιδεύω σε άγνωστα νερά και ακολουθούσα τις σειρήνες , Όπου μου έλεγαν πήγαινα.. Τα κύματα σ’ οδηγούν εκεί που θέλουν να σε ξεβράσουν. Αρκεί να μη βρεθεί η ψυχή σου, άδειο κοχύλι να έχει τη δύναμη να αντισταθεί πολλές φορές σε παίρνει παραμάζωμα η ζωή και Όταν μετράω τα κουμπιά της ψυχής μου, πάντα μου λείπουν μερικά. Τα 'χασα; Μου τα κλέψανε; Τα κατάπια; Τα χάρισα; Δεν ξέρω .. Άντε τώρα να την κουμπώσω τη ριμάδα.... Άντε να την προφυλάξω...Τώρα πια την τρέλα μου την φοράω καπέλο και ακόμα λέω "Όλα σε 'μένα βρήκαν να συμβούν;" Αυτή την καραμέλα γλείφω ακόμα και κλαίγομαι. Όλα συμβαίνουν σε όλους ..Σας τ΄ορκίζομαι................
Δες τε τα όλα από την αστεία τους πλευρά. Κάντε λίγο καλαμπούρι. Έστω και μαύρο. Ωφελεί. Κι αν θες να ξέρεις ο μεγαλύτερος χωρατατζής είναι ο Θεός. χαχαχα !! !! Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει. Τυχαίο ? δεν νομίζω ** όλα είναι ρευστά απόψε εγώ εσείς το άγνωστο τα επόμενο κεφάλαιο ,θα Είμαι και πάλι εδώ αύριο μεθαύριο ίσως ..προς το παρών σας καληνυχτίζω και ελπίζω να είχατε μια καλή πτήση χωρίς αναταράξεις !!! ***✩☾***✩☾***✩☾***

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured