ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μια κυνική ομολογία (;)

Φοβάμαι ..πως έχω αλλάξει σα να έχω σοβαρέψει σα να έχω γίνει πιο μπλαζέ σα να -που τα πουλάω αυτά απλά μεγάλωσα Νιώθω πως έγινα άπονη, σκληρή και αδιάφορη. Κλείστηκα στον εαυτό μου κι έκλεισα την πόρτα πίσω μου για να μην μπει μέσα κανείς....Έγινα αυστηρή και άδικη με τον περίγυρό μου κυνική κι απόμακρη. Να σας δώσω τον ορισμό του τι είναι κυνισμός Ο κυνισμός είναι η τέχνη η κατάντια όπως το πάρει κανείς το να βλέπεις τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θα έπρεπε να είναι. Για το λόγο αυτό, οι κυνικοί γίνονται ενοχλητικοί μερικές φορές επειδή έχουν την ικανότητα να βλέπουν όσα οι άλλοι αρνούνται να δουν. Έχω επίσης αναπτύξει εξαιρετικά ιδιόρρυθμη συμπεριφορά Όλη μέρα είμαι σπίτι, χαζεύοντας γενικά ,πάω καμία βόλτα τότε ίσως ζωντανεύω λίγο,και ξαφνικά νιώθω την ανάγκη να γυρίσω σπίτι και να μείνω μονή μου. .. Πλέον δεν σηκώνω το τηλέφωνο,δεν μιλάω με κανέναν,δεν έχω όρεξη να γράψω δυο λέξεις όταν με ρωτάνε κάτι. Κενό !! και εγώ κάθομαι εκεί στή μέση του πουθενά ακίνητη,να παρατηρώ τον κόσμο να αλλάζει και εγώ να παραμένω στο μηδέν .. Τον τελευταίο καιρό απλά ο χρόνος κυλάει,και κυλάει ,και κυλάει ...Έχω αρχίσει να γίνομαι άλλος άνθρωπος και φοβάμαι...τώρα θα μου πείτε Έτσι είναι η εποχή μας λάθος  Η εποχή δεν είναι κάτι αφηρημένο, διαμορφώνεται από τους πολλούς εμένα εσάς μόνο η ιστορία έχει αλλάξει από τους λίγους...anyway απλά θέλω  να αφουγκραστω τις ανάγκες μου, και τις πραγματικές απαιτήσεις μου ώστε 
 να μην αδικώ  τόσο τον εαυτό μου όσο και τους γύρω μου που με αγαπάνε και με ανέχονται ..Μυστήριο ατελείωτο ο κάθε άνθρωπος και η κάθε ψυχή.
Καληνύχτα φίλοι μου, κάπου εκεί έξω, Παρασκευή απόψε, υπάρχει ελπίδα :-
Αύριο ξημερώνει ένας καινούριος μήνας! Μάρτιος Άνοιξη ξανά...η ομορφότερη εποχή του χρόνου...ανθίζουν τα λουλούδια, πρασινίζει η φύση, γαληνεύει η θάλασσα....αυτή τη γαλήνη αποζητώ κι εγώ...

Σοκολάτα κανείς ? Φτιάχνει τη διάθεση !

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured