ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καλή μας μέρα φίλοι μου !!

Καλημέρα με μια όμορφη ζεστή μέρα από Αθήνα για χειμώνα δεν το λες Νοέμβρης μήνας και οι θερμοκρασίες θυμίζουν άνοιξη μπερδεύτηκα τόσο πολύ που σήμερα ξύπνησα και δεν ήξερα που βρισκόμουν Τήνο η Αθηνά ? Σήμερα Ξύπνησε μέσα μου το φευγιό αυτές οι μέρες και όλο μαλώνω τον εαυτό μου «μαζέψου» αργεί ακόμα η Τήνος ψάχνω τη θάλασσα από το μπαλκόνι Κοίταξα δεξιά κι αριστερά το μόνο που είδα ήταν τα γειτονικά μπαλκόνια πέραν της απλώστρας ενίοτε) .. αλλά πράσινα περιποιημένα αλλά σιωπηλά μαραζωμένα μα θάλασσα πουθενά οσμίζομαι για αρμυρά τίποτα αεράκι να το νιώσω τίποτα κύματα να σκάνε στην ακτή ησυχία τίποτα μόνο ένα μηχανάκι περνά και με επαναφέρει στη πραγματικότητα τι ψάχνω στα αλήθεια? Ένα διπλανό μπαλκόνι η μια θάλασσα πλανεύτρα ? τα λέει όλα με δυο λέξεις η αγαπημένη μου Αλκυόνη Παπαδάκη «Τι ψάχνω; Στην ουσία τίποτα. Φουμάρω. Ίσως …. Ψάχνω κάποιον, να βάλει λίγη μουσική στα βήματά μου. Κάποιον να με κάνει να μ’ αρέσω, όταν κωλώνω.» ποσό δύσκολο είναι να έχεις κάποιον να σε ωθεί σε μια ελεύθερη πτήση ..Πολλές φορές γράφω για τον «ελεύθερο άνθρωπο», για τις ποιότητες που τον διέπουν, για το ανήσυχο και ανεξάρτητο πνεύμα του, για το ήθος και την αξιοπρέπεια του...Δύσκολο στα λόγια, αλλά στην πράξη τι γίνεται. «Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»...το ξαναδιάβασα πρόσφατα στη Ζάκυνθο αυτή τη φορά με ταρακούνησε φταίνε τα χρόνια που περάσανε δεν είχα νιώσει το βάθος και τη σημασία της φράσης αυτής, Δύσκολο πράγμα η ελευθερία. Δύσκολο να ανοίξεις, δύσκολο και να κρατήσεις ανοιχτά τα δυο φτερά σου. Δύσκολο και να κρατήσεις ισορροπία. Δεν είναι εύκολο να ζεις σαν ελεύθερος άνθρωπος, όταν όλη η δομή του κόσμου που γνώρισες, από τη μέρα που άνοιξες τα μάτια σου στον κόσμο αυτό, έχει σαν στόχο να σε κρατά σε στεγανά και όρια οπότε δειλιάζεις και κρατιέσαι στην ασφάλεια των «πολλών»? Να αυτά δεν μπορώ στις πόλεις δεν έχω ανοιχτό ορίζοντα για απογείωση και γυρίζουν όλα αυτά τα μίζερα πρωί πρωί στο μυαλό μου με έναν ήλιο που μου γνέφει να βγω έξω να πάρω τους δρόμους μέχρι να βρω γαλάζιο Όταν κοιτάζω τη θάλασσα σκέφτομαι «ελευθερία»! με ταξιδεύει με ηρεμεί! μ' γαληνευεί και μόνο που σκέφτομαι ότι το καλοκαίρι δεν αργεί Έτσι με ανοιξιάτικη διάθεση σας αποχαιρετώ πάω να περάσω μια υπέροχη μέρα και κανείς δεν θα μου την χαλάσει… Πάνω απ' όλα, όμως, θα πετύχω την μέρα στο απόγειό της, θα τη ζήσω ...Καλημέρα σας, καλή συνέχεια 🌞 !!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured