ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

- Κοίτα εγώ..

Παρεούλα καφεδάκι  εγώ εσείς τα πλήκτρα το κινητό σε αναμονή ακουστικά  μια ζεστή κούπα καφέ τσιγάρα  μια  κενή σελίδα  έτσι απλά  ξεκινάω τη μέρα και σήμερα μια μέρα που υπόσχεται πολλά  και πάμε .. Απόλυτη ησυχία. Ακούς λίγο μουσική να ξεχαστείς και ο συλλογισμός σου γαντζώνεται από κάθε στίχο. Πλάθεις το μέλλον και αναπλάθεις το παρελθόν. Τι; Πώς; Αν.. Γαληνεύει η ψυχή και σου φτιάχνει τη διάθεση για μία πιο δημιουργική μέρα για μένα είναι Μουσική απογείωση αισθήσεων .ακουστε τι ακούω Γιάννης Χαρούλης & Νατάσσα Μποφίλιου -  Κοίτα εγώ.. δες εδώ ..  Και εγώ αυτού Του κόσμου Το κρατάω γιατί ποτέ Στην ζωή Μου Δεν Μου έχει ανήκει ο εαυτός μου για αυτό τα δίχτυα Που Του ρίχνω είναι όσα θέλω εγώ Και ρίχνω... Μόνο που κάπου, κατάβαθος, όποιος με ξέρει κάνει λάθος.! 
Με ταξιδεύει όταν το ακούω! Κάτι τέτοιες ώρες τα παίρνω με  διάσημους με τις βαρύγδουπες φράσεις και στίχους τους. Έχει δίκιο τελικά ο Αλέξανδρος Ρήγας, ''πολύ αλήτης τελικά αυτός ο Κοελιο ''. Άκουσε εκεί ''όταν θέλεις κάτι όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το πετύχεις''. Τι γίνεται όμως όταν δεν είναι στο χέρι μας μάγκα; Τι γίνεται όταν θέλουμε κάτι που είναι ανέφικτο; Ποιος παίρνει τότε την ευθύνη; .. Αλλάζω γρήγορα τραγούδι μπας και αλλάξω λογισμό, αλλά να σου πάλι γραπώθηκα από στίχο. ''Με διαβατάρικα πουλιά έρωτα να μην πιάνεις''. Αποφανθεί! Αμάν και αυτός ο Χαρούλης  πάλι κάνω συνειρμό ,  είμαι ένα διαβατάρικο πουλί με μια βαλίτσα στο χέρι, αλλά Ποια βαλίτσα να με χωρέσει και ποιοι τοίχοι να με φυλακίσουν!? Εγώ θέλω ανοιχτούς ορίζοντες για να πετάξω θάλασσες ανοιχτές να αρμενίσω με ούριους ανέμους στα πανιά μου να πετάω με τον φίλο μου Ιωνάθαν  πιο μακριά και πιο ψηλά από όσο μπορούμε να ονειρευτούμε." ...αυτός μου έμαθε να πετάω .. ξέρω ότι Ο χειμώνας με σκοτώνει  αλλά κάποτε θα έρθει πάλι το αγαπημένο μου καλοκαίρι κι έτσι  λοιπόν ζω τα καλοκαίρια και δεν σκέφτομαι τους χειμώνες  και που ξέρεις ίσως οι άνεμοι μας  φέρουν πάλι στον ίδιο τόπο… ίσως πετάξουμε και μαζί πάλι κάποτε. . (ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ). Βλέπει μακρύτερα κείνος ο γλάρος που πετάει ψηλότερα. Και καταμεσής στο Εδώ, και στο Τώρα δε νομίζεις πως θα βλεπόμαστε οι δυο μας που και που; «Ο  Σάλλιβαν  ο Γλάρος γέλασε άθελά του. «Τρελό πουλί", είπε με καλοσύνη. "Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να δείξει σε κάποιον στη Γη πως να βλέπει χίλια μίλια μακριά, αυτός θα 'ναι ο Ιωνάθαν Λίβινγκστον"Ο φίλος μου Ιωνάθαν και εγώ ...Δες Εδω . "Γεια χαρά, φίλε μου Ίων"…φιλιά !! 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured