ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Είσαι ένας απλός πρίγκηπας !!


 yes I do λέει η Monika σε αυτό το υπέροχο τραγούδι με παρασύρει στους ρυθμούς με κανει να ταξιδέψω σ' έναν ονειρικό κόσμο γεμάτο από νότες και συναισθήματα φαντασιώνομαι ένα γνώριμο ξένο να μου ψιθυρίζει γλυκά...
I can make you play
I can make you smile
I can make you safe in my foolish arms
You're my sweetest kiss
You're my immortality
You're my pretty world (world) spins inside my little mind (little mind)
*************************
Ναι, μπορώ
Ήρθε η 27. Δεκεμβρίου
και νομίζω είναι Σάββατο.
Η Ελλάδα γίνεται λευκή και κάνει κρύο .
Δεν νιαζόμαστε πραγματικά.
Συνεχίζω να σκέφτομε τον τρόπο που γνωριστήκαμε,
μοιάζει με παραμύθι:
είσαι η πριγκίπισσα, η πιο όμορφη που έχω δεί,
είμαι απλά ένας πρίγκιπας.
Μπορώ να σε κάνω να παίξεις,
μπορώ να σε κάνω να χαμογελάσεις,
να σε ασφαλίσω στην ανόητη αγκαλιά μου.
Είσαι το γλυκύτερο φιλί μου.
Είσαι η αθανασία μου.
Είσαι ο όμορφος κόσμος μου, που περιστρέφεται στο μικρό μυαλό μου
Τώρα φιλιόμαστε και λέμε αλλήλους
μόνο ένα μικρό 'υπόσχομαι'
μα η ουσία είναι ότι αυτό που θέλουμε πραγματικά να πούμε
δεν μπορεί να ειπωθεί
και υπόσχομαι να μην αφήσω ποτέ τον θάνατο
να σε πάρει από μένα
θα μας πετάξω άστρα, άστρα, άστρα
για να ευχηθώ να μην πεθάνουμε ποτέ
Είσαι ο πιο λαμπρός μου ήλιος
είσαι η πιο κρυστάλλινή μου θάλασσα
είσαι ο πιο ηχηρός μου ρυθμός
που χτυπάει μέσα στην καρδιά μου.
Θα σε κάνω να γελάσεις
θα σε κάνω να πετάξεις στους ηλιόλουστους ουρανούς
όπου θα ζήσουμε ευτυχισμένοι



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured